גלי המחאה החברתית הובילו לשני תהליכי מרכזיים: הראשון - רפורמה בשירות הציבורי של מדינת ישראל, המתבטאת ברצון לשפר את האיכות הניהול, ההון האנושי ותהליכי העבודה וההון האנושי בכלל משרדי הממשלה והרשויות. השני – חיזוק הצורך לתת מענה מיטבי לתושב ולהבנה בצורך בקיום שיח קבוע של האזרח והתושב במרכז. אלו מהווים מהפכה בהבניה הארגונית , בפיתוח ההון האנושי ובשיפור תהליכי השירות לאזרח. את הצרכים האלו לוטם פוגשת ב-3 צירים:
פיתוח כלים ומתודולוגיות
אנחנו יודעים לקחת החלטת ממשלה, מדיניות ורגולציה, ולעזור לכם להפוך אותם לפרקטיקה ברמת התוצאות, שגרות הניהול והמדידה בפועל.
ממדיניות לתוצאות
פיתוח מנהלים בכירים במשרדי ממשלה ברשויות המוניצפיאליות