כלי ותהליכי הערכה ומדידה מהווים נקודת זינוק מצוינת לקבלת החלטות מושכלת, לחיבור ליבת הניהול למציאות הארגונית ולמתן משוב למנהלים כבסיס לתהליכי צמיחה ארגונית ועסקית.
המדידה יכולה להתמקד בנושאים כלליים המעידים על "בריאותו של הארגון", או בנושאים המעסיקים את הנהלת הארגון באותה עת. התוצאות מספקות תשתית של מידע המאפשר קבלת החלטות לשיפור.
מחקרים מראים שככל שהיחידות השונות בארגון מנהלות ביניהן קשרי עבודה המשקפים תודעת שירות מפותחת ועשייה מתוך שותפות, כך גדלה שביעות הרצון של הלקוחות החיצוניים של הארגון.
פלטפורמה ידידותית לביצוע סקרים קצרים וממוקדים לבחינת הדופק בארגון. מאפשרים גם להכניס את הטכנולוגיה לכיתת הלימוד באמצעות מילוי שאלוני אבחון וקבלת משוב אישי וקבוצתי ברגע האמת.