נעם מלוטם

אענה לך בהקדם האפשרי

04:57 PM

היי, אני נעם מלוטם. איך אפשר לעזור לך?

Chat






name

email/phone

message


חווית לקוח

"אנשים ישכחו מה אמרת, אנשים ישכחו מה עשית, אבל אנשים לעולם לא ישכחו כיצד גרמת להם להרגיש" (מאיה אנג'לו).
חווית לקוח משמעותית וחיובית מתבססת על תחושה סובייקטיבית והפכפכה.   
התשתית לחוויית לקוח חיובית, הפכה בעידן הנוכחי למובנת מאליה: ערוצי קשר, בהירות ונוחיות במענה, זמינות כמעט מיידית ומקצועיות גבוהה. הבידול ביצירת חוויית הלקוח תלוי גם בנותן השירות בקצה: באינטונציה, באכפתיות, ביכולת לתקשר ו'לראות' את הלקוח.  
אנחנו בלוטם מאמינים ב'גם וגם': גם תשתית מתקדמת שמאפשרת תהליכי עבודה מובנים, SLA, מבנה ארגוני ממוקד לקוח, שגרות ניהוליות תומכות ומוכוונות שירות איכותי. וגם: הכשרה לאמפתיות, פיתוח החוסן והיכולת להמשיך להיות אנושי/ת במענה שירותי סיזיפי ושוחק, והבנה של צרכי הלקוח הסמויים והגלויים.  

The Lotem way

חליפה אישית

התאמה אופטימאלית לעובד, רצונותיו וצרכיו.

התאמה ארגונית

התאמה ותפירה בהתאם ליכולות, משאבי ורצונות הארגון.

חזית הידע

שימוש בתיאוריות ומודלים עדכניים ומוכחים.

גמישות

תהליך דינמי ונושם עם יכולת לעדכן

ולשנות תוך כדי תנועה ובהתאם לצרכים העולים בשטח. 

דיגיטל

פתרונות דיגיטליים תומכים.

דברו איתנו

מיכל מוצפי

יועצת ניהולית

רוני רבינר פפר

שותפה, מנהלת החטיבה העסקית

תפריט נגישות