
We’re hiring!
בואו להצטרף לצוות המנצח של לוטם!
למידה
רכז/ת תפעול והדרכה במדרשה הלאומית בירושלים
משרה מלאה בירושלים
התפקיד כולל:
- ליווי הדרכתי ותפעול לוגיסטי של תכנית ההדרכה במדרשה הלאומית, מגיבוש ועד ביצוע.
- מתן מענה לצרכי משתתפי התכניות- מנהלים בכירים בשירות המדינה.
- תיאום וארגון פעילויות ההדרכה כולל פיתוח מיקרו, פיתוח עזרי הדרכה ותיאום מרצים חיצוניים.
- ריכוז, פיתוח והפקת חומרי ועזרי לימוד.
- הובלת תהליכי משוב והערכה.
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון בתחום רלוונטי או בתחום אחר בשילוב לימודי תעודה בפיתוח הדרכה.
- ניסיון של שנתיים במתן שירותי הדרכה.
- ניסיון של שנה לפחות בעבודה עם מנהלים בכירים.
- יכולת כתיבה ופיתוח.
- יכולות תיאום וארגון.
- ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ואוריינות דיגיטלית.
- נכונות לעבודה אינטנסיבית ולינה מחוץ לבית בהתאם לפריסת תכנית ההכשרה.
מטה
מנהל.ת חשבונות (החלפה לחל"ד)
משרה מלאה
התפקיד כולל:
אם יש לך רקע וניסיון בהנהלת חשבונות, תעודת הנה״ח 1+2, היכרות עם פריוריטי ואקסל, ניסיון וחיבור לתחום הגבייה, הצטרפ.י לצוות מנצח!
התפקיד כולל פתיחת פרויקטים, חיוב לקוחות, גבייה, התאמות, ניהול ובקרה.
עבודה בצוות, במשרה מלאה, בכפר מל״ל ( בין כפר סבא להוד השרון).
דרישות התפקיד:
- ניסיון של כ2-3 שנים בהנה"ח- חובה
- תעודת הנה"ח 1+2- חובה
- היכרות עם פריוריטי- חובה
- שליטה באקסל- חובה
- ראש גדול, קליטה מהירה ויסודיות
ייעוץ והנחיה
יועצ/ת ארגוני/ת בכירה ומנהל/ת לקוחות לחטיבה הציבורית
משרה מלאה
התפקיד כולל:
- ייעוץ למנהלים, הנחיית סדנאות. ליווי תהליכים אסטרטגים במגוון רחב של ארגונים
- ניהול, הובלה והשתלבות בפרויקטים מערכתיים
- ניהול הקשר מול לקוחות בתחום הציבורי: שיווק, התחשבנות, איתור צרכים ומענה למכרזים
- הזדמנות מעולה להצטרף לחברה מובילה בעולמות הייעוץ הארגוני
דרישות התפקיד:
- חדות, יכולת העמקה, הבנה עסקית
- תואר שני בתחומי הייעוץ הארגוני- חובה
- היכרות מקיפה עם המגזר הציבורי (משרדי ממשלה ומוניציפאלי)- חובה
- ניסיון בייעוץ וליווי ארגונים – חובה
- יכולות ניהול והנעה גבוהות: פרויקטים, לקוחות ואנשים
אדמיניסטרציה
רכז/ת פרויקטים בתחום הערכה ומדידה ארגונית
משרה מלאה בקרית גת
חברת LotemSensing , חברה לייעוץ ארגוני המתמחה בתהליכי הערכה ומדידה, מציעה לך עבודה התחלתית ומאתגרת בסביבה צעירה עם חשיפה לעולם האמיתי של ריכוז פרויקטים במשאבי אנוש וייעוץ ארגוני.
התפקיד כולל:
- התפקיד משלב עבודה עצמאית בהקמת תהליכים במערכת ממוחשבת, ניתוח נתונים והפקת תוצרים, תמיכה בלקוחות וביועצים, והרבה עבודת צוות.
- החברה ממוקמת בקריית גת, בסמוך לתחנת הרכבת.
- המשרה הינה משרה מלאה (8:30-17:30), נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות על פי צורך.
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון ומעלה (תבחן מועמדות של סטודנטים בלימודי ערב)- חובה
- דייקנות והקפדה על פרטים
- שירותיות ואדיבות
- ראש גדול, אחריות ויוזמה
- יכולת למידה מהירה
- שליטה מלאה בכלי Office ובפרט Excel ו-Power Point
- שליטה טובה באנגלית (קריאה וכתיבה)
ייעוץ והנחיה
מנחה לתוכנית אילנות לפיתוח מנהיגות רפואית בנגב
משרה מלאה
על התוכנית:
"אילנות-נגב"– צוערים לרפואה, הינה תכנית של משרד הבריאות ואגף עתודות לישראל במשרד ראש הממשלה הפועלת לפיתוח מנהיגות רפואית בנגב.
צוערי התוכנית לוקחים חלק בהכשרה חוץ אקדמית מקיפה, המופעלת ע"י חברת "לוטם אסטרטגיות לפיתוח ארגונים", לצד לימודי הרפואה. מטרת ההכשרה הינה בניית עתודת מצוינות של מנהיגות רפואית בנגב אשר רואה את עתידה המקצועי ארוך הטווח בנגב לטובת שיפור כמות ואיכות שירותי הרפואה הקיימים. במסגרת ההכשרה, הצוערים נחשפים לתכנים שמטרתם העמקת החיבור והזיקה שלהם לנגב, וגיבוש הקבוצה לרשת של מנהיגות אזורית, ערכית ומקצועית שיהוו יחד סוכני השינוי לעתיד הרפואה בנגב ולעיצוב קהילת בריאות אזורית. התכנית מיועדת רק לסטודנטים הלומדים בפקולטה לרפואה של בן גוריון בבאר שבע.
תיאור התפקיד:
התפקיד כולל אחריות מלאה על קבוצת הצוערים משלל היבטים: ליווי, התפתחות אישית מיטבית, הנחיית המפגשים, מתן מענה אישי לכל צוער וצוערת, פיתוח מענים יצירתיים וייחודיים לתוכנית ולצוערים מול הפקולטה, בתי החולים, קופות החולים והאקו-סיסטם האזורי, השתתפות בפיתוח התוכן והפדגוגיה של המפגשים.
התפקיד דורש התחייבות לזמן ארוך ומגורים בנגב.
מדובר ב- 100% משרה, משרה היברידית, דורשת המון גמישות, לעיתים לינה מחוץ לבית.
משרדי התוכנית ממוקמים בבאר שבע (הגעה של 2-3 פעמים בשבוע לבאר שבע).
דרישות התפקיד:
•אוריינטציה בדרום- חובה
•היכרות ואהבה לדרום
•תואר אקדמי מוכר- חובה
•רקע וניסיון של 3 שנים לפחות בהנחיה וליווי תהליכי עומק של קבוצות ויחידים
•ניסיון עם קבוצת אוכלוסייה מגוונת- יתרון
•ניסיון בהעברה של מגוון תחומי תוכן הרלוונטיים להכשרה
•רקע וניסיון בפיתוח הדרכה, תהליכי הכשרה ופיתוח מתודולוגיות למידה בעולמות של פיתוח מנהיגות ופיתוח מצוינות
•התחייבות לטווח ארוך
•יתרון להיכרות עם עולם הרפואה והבריאות הדרומי
•יתרון לעבודה והיכרות עם תכניות עתודות
למידה
רכז/ת הדרכה בירושלים
משרה מלאה בירושלים
התפקיד כולל:
- הובלה וליווי של תכנית הלמידה הארגונית לרבות; אבחון צרכים ובניית תוכניות הדרכה.
- תפעול והוצאה לפועל של תוכניות הדרכה, העברת סדנאות.
- הפקת עזרי למידה: מצגות, סדנאות ועוד.
- עבודה עם נשמה ואכפתיות, אוריינטציה שירותית ויכולות גבוהות של עבודת צוות.
- ניהול הקשר עם היחידות הארגוניות הרלוונטיות.
- אחריות על פרסום פנים-ארגוני של תכנית ההדרכה ורתימת הגורמים הרלוונטיים להשתתפות בפעילויות.
- ראש גדול, יוזמה ויכולת לפתרון בעיות באופן עצמאי ולפתרון אתגרים תוך חשיבה מחוץ לקופסה.
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון בתחום רלוונטי או בתחום אחר בשילוב לימודי תעודה בפיתוח הדרכה.
- ניסיון של שנתיים במתן שירותי הדרכה.
- יכולת עבודה בלחץ ,עמידה בלו"ז, סגירת משימות יחד עם גמישות לשינויים.
- יכולות תפעול של אופרציות ארגוניות תפעוליות ולוגיסטיות לרבות ניסיון בתחום הרכש ו/או ריכוז תהליכי עבודה ארגוניים.
- ארגון וסדר כטבע שני, יסודיות וירידה לפרטים.
- חיבור ערכי להשפעה במגזר הציבורי.
- מיומנות גבוהה ביישומי מחשב ונכונות ללמוד כלים טכנולוגיים חדשים – יתרון! .
אדמיניסטרציה
רכז/ת תפעול לתוכנית ״אילנות נגב״ (החלפה לחל"ד)
משרה מלאה
על התפקיד (משרה מלאה)
איש/ת נשמה שהדרום חשוב להם.
התפקיד כולל:
- אחריות על כל התפעול הלוגיסטי של התוכנית לרבות: הפקת מפגשים וסמינרים, עבודה מול ספקים ומול רכש משרד הבריאות
- ניהול תקציב התוכנית
- קשר עם הצוערים
- תהליך איתור ומיון לתוכנית
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון
- סדר וארגון
- ראש גדול והמון יצירתיות
- לפחות שלוש שנות ניסיון במהלך חמש השנים האחרונות בניהול לוגיסטי של משאבים ופעולות מנהליות.
- חובה מגורים בדרום
פיתוח עסקי
רפרנט/ית שיווק
משרה מלאה, היברידית
התפקיד כולל
- אחריות על החומרים השיווקיים של החברה (יצירת תוכן, קידום, הפקה וכתיבה).
- ניהול ותחזוקה של אתר החברה ועמודי הרשתות החברתיות.
- עבודה מרובת ממשקים עם מחלקות שונות בחברה לרבות עבודה מול הנהלה בכירה.
- עניין וסקרנות לעולמות הייעוץ הארגוני והעשייה של לוטם.
- מעורבות בכתיבת האסטרטגיה השיווקית של החברה.
- סיוע בבניית תוכנית שיווק שנתית וגאנטים חודשיים והוצאתם לפועל.
- תכנון ובקרה של תקציב השיווק.
- ניתוח ובקרה על מדדים וביצוע שיפור מתמיד של הנוכחות הדיגיטלית.
דרישות התפקיד:
- ניסיון של 2-3 שנים בתחום השיווק- חובה
- ניסיון ביצירת אסטרטגיית שיווקית ובכתיבת תוכן שיווקי – חובה.
- אוריינטציה והיכרות עם עולמות הייעוץ הארגוני- חובה.
- ניסיון מעשי בניהול עמודי סושיאל פייסבוק/אינסטגרם/לינקדאין – חובה.
- ניסיון בעבודה עם תוכנות עריכה- יתרון.
- יצירתיות, ראש גדול ויכולת להציע רעיונות חדשניים ולהוביל יוזמות.
- כישורי תקשורת מעולים ויכולת עבודה בצוות.
- כישורי ארגון וניהול זמן ברמה גבוהה.
- אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, כתיבה ודיבור.
- שליטה מעולה בתוכנות אופיס.