נעם מלוטם

אענה לך בהקדם האפשרי

06:20 PM

היי, אני נעם מלוטם. איך אפשר לעזור לך?

Chat






name

email/phone

message


We’re hiring!

בואו להצטרף לצוות המנצח של לוטם!

התפקיד כולל:

  • איש/ת נשמה שהצפון חשוב להם, השתלבות בתפקיד מפתח בצוות.
  • אחריות על כל התפעול הלוגיסטי של התוכנית לרבות: הפקת מפגשים וסמינרים, עבודה מול ספקים ומול רכש משרד הבריאות
  • ניהול ותכנון גאנט המפגשים של התוכנית
  • ניהול תקציב התוכנית
  • קשר עם הצוערים משלל הקבוצות
  • ניהול השיווק של התוכנית
  • תהליך איתור ומיון לתוכנית
  • חלק מהנהלת המטה של התוכנית


מדובר ב-100% משרה, משרה היברידית, דורשת המון גמישות, לעיתים לינה מחוץ לבית.
משרדי התוכנית ממוקמים בצפת (הגעה של 2-3 פעמים בשבוע לצפת).

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון
  • ראש גדול והמון יצירתיות
  • ניסיון מוכח בתפעול לוגיסטי והפקת אירועים – יכולת סדר וארגון גבוהה, עבודה עצמאית, ויכולת לתפעל מערך לוגיסטי הכולל ספקים, רכש, ותיאומים מרובים.
  • ניסיון קודם בניהול פרויקטים ותכנון גאנט – סדר וארגון, ראייה מערכתית ויכולת עבודה לפי לו"זים מורכבים לאורך זמן.
  • ניסיון בניהול תקציב – כולל מעקב שוטף, תכנון תקציבי, עבודה מול מערכות כספים ודיווחי ביצוע.
  • יכולת עבודה בצוות ובממשקים מרובים – יכולת מוכחת לשתף פעולה עם צוותים מגוונים וגורמים רבים, לרבות שותפים ממשרדי ממשלה, מוסדות אקדמיים, ספקים וצוערי התוכנית, תוך שמירה על תקשורת יעילה ויחסי עבודה מצוינים.
  • כישורי תקשורת בין-אישית גבוהים – לניהול קשר רציף ורגיש עם צוערי התוכנית מכלל הקבוצות, ולחברות בצוות הנהלה.
  • יכולות שיווק וכתיבה – יתרון לניסיון קודם בשיווק תוכניות חינוכיות/חברתיות, ניהול רשתות חברתיות וכתיבת תוכן.
  • מגורים בגליל והתחייבות לטווח ארוך.

התפקיד כולל:

  • ייעוץ למנהלים, הנחיית סדנאות. ליווי תהליכים אסטרטגים במגוון רחב של ארגונים
  • ניהול, הובלה והשתלבות בפרויקטים מערכתיים
  • ניהול הקשר מול לקוחות בתחום הציבורי: שיווק, התחשבנות, איתור צרכים ומענה למכרזים
  • הזדמנות מעולה להצטרף לחברה מובילה בעולמות הייעוץ הארגוני

דרישות התפקיד:

  • חדות, יכולת העמקה, הבנה עסקית
  • תואר שני בתחומי הייעוץ הארגוני- חובה
  • היכרות מקיפה עם המגזר הציבורי (משרדי ממשלה ומוניציפאלי)- חובה
  • ניסיון בייעוץ וליווי ארגונים – חובה
  • יכולות ניהול והנעה גבוהות: פרויקטים, לקוחות ואנשים

פיתוח תהליכי ותוצרי למידה מגוונים עבור לקוחותינו השונים

התפקיד כולל:

  • אפיון ופיתוח של חומרי למידה, תוך תכנון והפקת אמצעי הדרכה במגוון פלטפורמות.
  • פיתוח תוצרי הדרכה מתוקשבים כגון: עזרי למידה, לומדות, סרטונים ועוד בדרכים יצירתיות וחדשניות.
  • נפח המשרה בין 100%-80%, מתאפשרת גמישות של עבודה מהבית.

דרישות התפקיד:

  • יצירתיות, עצמאות ויכולת ניהול עצמית
  • אנגלית ברמה גבוהה
  • ניסיון של שנה לפחות בפיתוח למידה
  • השכלה רלוונטית
  • יכולות פיתוח מאקרו ומיקרו
  • היכרות עם המגזר העסקי
  • אוריינטציה דיגיטלית וטכנולוגית גבוהה
  • התמצאות ונוכחות בקהילות למידה ומש"א ברשתות החברתיות
  • ניסיון בעבודה עם אחת או יותר מן הפלטפורמות: Moodle, Blossom

על התוכנית:

הכשרה חוץ אקדמית מקיפה, המופעלת ע"י חברת "לוטם אסטרטגיות לפיתוח ארגונים", לצד לימודי הרפואה. מטרת ההכשרה הינה בניית עתודת מצוינות של מנהיגות רפואית בגליל אשר רואה את עתידה המקצועי ארוך הטווח בגליל לטובת שיפור כמות ואיכות שירותי הרפואה הקיימים.
במסגרת ההכשרה הצוערים נחשפים לתכנים שמטרתם העמקת החיבור והזיקה שלהם לגליל, וגיבוש הקבוצה לרשת של מנהיגות אזורית, ערכית ומקצועית שיהוו יחד סוכני השינוי לעתיד הרפואה בגליל ולעיצוב קהילת בריאות אזורית.
התוכנית מיועדת רק לסטודנטים הלומדים בפקולטה לרפואה של בר אילן בצפת.

"אילנות-גליל"- צוערים לרפואה, הינה תוכנית של משרד הבריאות ואגף עתודות לישראל במשרד ראש הממשלה הפועלת לפיתוח מנהיגות רפואית בגליל. התוכנית הוקמה באוקטובר 2022 בשותפות הדוקה עם הפקולטה לרפואה של בר אילן בצפת.

תיאור התפקיד:

ליבת התפקיד הינה אחריות כוללת על שתי קבוצות של הצוערים משלל היבטים: ליווי, התפתחות אישית מיטבית, הנחיית המפגשים, מתן מענה אישי לכל צוער וצוערת, פיתוח מענים יצירתיים וייחודיים לתוכנית ולצוערים מול הפקולטה, בתי החולים, קופות החולים והאקו-סיסטם האזורי, השתתפות בפיתוח התוכן והפדגוגיה של המפגשים.

התפקיד דורש התחייבות לזמן ארוך ומגורים בגליל.
מדובר ב- 100% משרה, משרה היברידית, דורשת המון גמישות, לעיתים לינה מחוץ לבית.
משרדי התוכנית ממוקמים בצפת (הגעה של 2-3 פעמים בשבוע לצפת).

תחומי אחריות:

• ליווי ומתן מענה אישי לכ- 40 צוערים ומשפחותיהם
• הנחיית שתי קבוצות: כל קבוצה מונה כ – 20 משתתפים.
• ניהול ופיתוח תוכנית המנטורינג לצוערים.
• השתתפות בפיתוח תכנים פדגוגיים ומקצועיים עבור תכנית ההכשרה יחד עם צוות התוכנית.
• שותפות כוללת בתכנון ובתפעול תוכנית ההכשרה ומעקב אחר התפתחות הצוערים.
• יצירה וטיפוח של קשרי שותפות עם גורמים שונים במרחב המקצועי, החברתי והגיאוגרפי של התוכנית.

דרישות התפקיד:

• היכרות ואהבה לגליל
• תואר אקדמאי מוכר- חובה.
• רקע וניסיון של 3 שנים לפחות בהנחיה וליווי תהליכי עומק של קבוצות ויחידים
• ניסיון עם קבוצות אוכלוסייה מגוונת- יתרון
• ניסיון בהעברה של מגוון תחומי תוכן הרלוונטיים להכשרה
• רקע וניסיון בפיתוח הדרכה, תהליכי הכשרה ופיתוח מתודולוגיות למידה בעולמות של פיתוח מנהיגות ופיתוח מצוינות
• התחייבות לטווח ארוך
• יתרון להיכרות עם עולם הרפואה והבריאות הדרומי
• יתרון לעבודה והיכרות עם תוכניות עתודות

• נכונות לשעות עבודה חריגות- מרבית המפגשים מתקיימים בשעות אחר הצהריים.

• המפגשים מתקיימים אחת לשלושה שבועות וכוללים בנוסף לפחות עוד 3 סמינרים בני יומיים לאורך השנה.

כישורים ומאפיינים נדרשים:

• חיבור לחזון ולמטרות התוכנית
• אהבה לצפון ורצון לקחת חלק בהובלת שינוי בעולם הבריאות בגליל
• יכולת וניסיון בעבודת צוות
• יכולות בינאישיות מעולות
• הבנה וחשיבה מערכתית
• יכולת לבנות תכנים מורכבים תוך יצירת חוויות למידה מאתגרות ומעוררות השראה
• יכולות גבוהות של הוצאה לפועל
• סדר דיוק וירידה לפרטים
• פתיחות ללמידה, לתחקור ולהתפתחות אישית
• מוטיבציה גבוהה ונכונות לתפקיד תובעני ומאתגר

התפקיד כולל:

  • הובלה וליווי של תכנית הלמידה הארגונית לרבות; אבחון צרכים ובניית תוכניות הדרכה.
  • תפעול והוצאה לפועל של תוכניות הדרכה, העברת סדנאות.
  • הפקת עזרי למידה: מצגות, סדנאות ועוד.
  • עבודה עם נשמה ואכפתיות, אוריינטציה שירותית ויכולות גבוהות של עבודת צוות.
  • ניהול הקשר עם היחידות הארגוניות הרלוונטיות.
  • אחריות על פרסום פנים-ארגוני של תכנית ההדרכה ורתימת הגורמים הרלוונטיים להשתתפות בפעילויות.
  • ראש גדול, יוזמה ויכולת לפתרון בעיות באופן עצמאי ולפתרון אתגרים תוך חשיבה מחוץ לקופסה.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון בתחום רלוונטי או בתחום אחר בשילוב לימודי תעודה בפיתוח הדרכה.
  • ניסיון של שנתיים במתן שירותי הדרכה.
  • יכולת עבודה בלחץ ,עמידה בלו"ז, סגירת משימות יחד עם גמישות לשינויים.
  • יכולות תפעול של אופרציות ארגוניות תפעוליות ולוגיסטיות לרבות ניסיון בתחום הרכש ו/או ריכוז תהליכי עבודה ארגוניים.
  • ארגון וסדר כטבע שני, יסודיות וירידה לפרטים.
  • חיבור ערכי להשפעה במגזר הציבורי.
  • מיומנות גבוהה ביישומי מחשב ונכונות ללמוד כלים טכנולוגיים חדשים – יתרון! .

התפקיד כולל:

יועצ/ת מקצועי/ת בתחום מדידה והערכה, המתמחה בהערכות ביצועים, סקרים וליווי ארגונים.
אחריות על פיתוח, ביצוע וניתוח תהליכי הערכה שמטרתם לשפר את הביצועים והאפקטיביות של הארגון.

הובלה והשתלבות בפרויקטים העוסקים במגזרים שונים.

דרישות התפקיד:

  • השכלה: תואר שני בתחום רלוונטי (פסיכולוגיה, סוציולוגיה, מדעי החברה, חינוך, מנהל עסקים או תחומים דומים) – חובה.
  • ניסיון: ניסיון של לפחות 3 שנים בתהליכי מדידה והערכה, כולל עריכת סקרים והערכות ביצועים בארגונים.
  • יכולות אנליטיות: מיומנויות ניתוח נתונים גבוהות, עם יכולת להפיק מסקנות ברורות ולספק המלצות מעשיות.
  • כלים טכנולוגיים: ניסיון בעבודה עם תוכנות סטטיסטיות (כמו SPSS, R או כלים דומים) וניהול סקרים דיגיטליים (כמו Qualtrics, SurveyMonkey).
  • כישורי תקשורת: יכולת להציג מידע בצורה ברורה ומובנת, עם מיומנויות כתיבה מצוינות.
  • עבודת צוות: יכולת לעבוד בשיתוף פעולה עם צוותים שונים בתוך הארגון.
  • יכולות ליווי: ניסיון בליווי והדרכה של עובדים ועמדות ניהול במהלך תהליכי הערכה.
  • חוש ביקורת מפותח
  • גישה פרואקטיבית
  • יכולת לעבוד תחת לחץ ועומס

התפקיד כולל

  • אחריות על החומרים השיווקיים של החברה (יצירת תוכן, קידום, הפקה וכתיבה).
  • ניהול ותחזוקה של אתר החברה ועמודי הרשתות החברתיות.
  • עבודה מרובת ממשקים עם מחלקות שונות בחברה לרבות עבודה מול הנהלה בכירה.
  • עניין וסקרנות לעולמות הייעוץ הארגוני והעשייה של לוטם.
  • מעורבות בכתיבת האסטרטגיה השיווקית של החברה.
  • סיוע בבניית תוכנית שיווק שנתית וגאנטים חודשיים והוצאתם לפועל.
  • תכנון ובקרה של תקציב השיווק.
  • ניתוח ובקרה על מדדים וביצוע שיפור מתמיד של הנוכחות הדיגיטלית.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון של 2-3 שנים בתחום השיווק- חובה
  • ניסיון ביצירת אסטרטגיית שיווקית ובכתיבת תוכן שיווקי – חובה.
  • אוריינטציה והיכרות עם עולמות הייעוץ הארגוני- חובה.
  • ניסיון מעשי בניהול עמודי סושיאל פייסבוק/אינסטגרם/לינקדאין – חובה.
  • ניסיון בעבודה עם תוכנות עריכה- יתרון.
  • יצירתיות, ראש גדול ויכולת להציע רעיונות חדשניים ולהוביל יוזמות.
  • כישורי תקשורת מעולים ויכולת עבודה בצוות.
  • כישורי ארגון וניהול זמן ברמה גבוהה.
  • אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, כתיבה ודיבור.
  • שליטה מעולה בתוכנות אופיס.

תפריט נגישות