We’re hiring!
בואו להצטרף לצוות המנצח של לוטם!
אדמיניסטרציה
רכז/ת פרויקטים בתחום הערכה ומדידה ארגונית (נתב"ג וקריית גת)
משרה מלאה
התפקיד כולל:
- השתלבות בחברת LotemSensing, חברה לייעוץ ארגוני המתמחה בתהליכי הערכה ומדידה
- עבודה התחלתית ומאתגרת בסביבה צעירה עם חשיפה לעולם האמיתי של ריכוז פרויקטים במשאבי אנוש וייעוץ ארגוני
- התפקיד משלב עבודה עצמאית בהקמת תהליכים במערכת ממוחשבת, ניתוח נתונים והפקת תוצרים, תמיכה בלקוחות וביועצים, והרבה עבודת צוות
- החברה ממוקמת בקריית גת, בסמוך לתחנת הרכבת.
- המשרה הינה משרה מלאה (8:30-17:30), נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות על פי צורך|
- חצי משרה בהשתלבות בארגון הנמצא באיזור נתב"ג וחצי משרה במשרדי הארגון בקריית גת
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון ומעלה (תבחן מועמדות של סטודנטים בלימודי ערב)
- דייקנות והקפדה על פרטים
- שירותיות ואדיבות
- ראש גדול, אחריות ויוזמה
- יכולת למידה מהירה
- שליטה מלאה בכלי Office ובפרט Excel ו-Power Point
- שליטה טובה באנגלית (קריאה וכתיבה)
אדמיניסטרציה
רכז/ת פרויקטים בתחום הערכה ומדידה ארגונית
משרה מלאה
חברת LotemSensing , חברה לייעוץ ארגוני המתמחה בתהליכי הערכה ומדידה, מציעה לך עבודה התחלתית ומאתגרת בסביבה צעירה עם חשיפה לעולם האמיתי של ריכוז פרויקטים במשאבי אנוש וייעוץ ארגוני.
התפקיד כולל:
- התפקיד משלב עבודה עצמאית בהקמת תהליכים במערכת ממוחשבת, ניתוח נתונים והפקת תוצרים, תמיכה בלקוחות וביועצים, והרבה עבודת צוות.
- החברה ממוקמת בקריית גת, בסמוך לתחנת הרכבת.
- המשרה הינה משרה מלאה (8:30-17:30), נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות על פי צורך.
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון ומעלה (תבחן מועמדות של סטודנטים בלימודי ערב)- חובה
- דייקנות והקפדה על פרטים
- שירותיות ואדיבות
- ראש גדול, אחריות ויוזמה
- יכולת למידה מהירה
- שליטה מלאה בכלי Office ובפרט Excel ו-Power Point
- שליטה טובה באנגלית (קריאה וכתיבה)
ייעוץ
מנחה ומוביל/ת מחזור לתוכנית אילנות לפיתוח מנהיגות רפואית בגליל
משרה מלאה
על התוכנית:
הכשרה חוץ אקדמית מקיפה, המופעלת ע"י חברת "לוטם אסטרטגיות לפיתוח ארגונים", לצד לימודי הרפואה. מטרת ההכשרה הינה בניית עתודת מצוינות של מנהיגות רפואית בגליל אשר רואה את עתידה המקצועי ארוך הטווח בגליל לטובת שיפור כמות ואיכות שירותי הרפואה הקיימים.
במסגרת ההכשרה הצוערים נחשפים לתכנים שמטרתם העמקת החיבור והזיקה שלהם לגליל, וגיבוש הקבוצה לרשת של מנהיגות אזורית, ערכית ומקצועית שיהוו יחד סוכני השינוי לעתיד הרפואה בגליל ולעיצוב קהילת בריאות אזורית.
התוכנית מיועדת רק לסטודנטים הלומדים בפקולטה לרפואה של בר אילן בצפת.
"אילנות-גליל"- צוערים לרפואה, הינה תוכנית של משרד הבריאות ואגף עתודות לישראל במשרד ראש הממשלה הפועלת לפיתוח מנהיגות רפואית בגליל. התוכנית הוקמה באוקטובר 2022 בשותפות הדוקה עם הפקולטה לרפואה של בר אילן בצפת.
תיאור התפקיד:
ליבת התפקיד הינה אחריות כוללת על שתי קבוצות של הצוערים משלל היבטים: ליווי, התפתחות אישית מיטבית, הנחיית המפגשים, מתן מענה אישי לכל צוער וצוערת, פיתוח מענים יצירתיים וייחודיים לתוכנית ולצוערים מול הפקולטה, בתי החולים, קופות החולים והאקו-סיסטם האזורי, השתתפות בפיתוח התוכן והפדגוגיה של המפגשים.
התפקיד דורש התחייבות לזמן ארוך ומגורים בגליל.
מדובר ב- 100% משרה, משרה היברידית, דורשת המון גמישות, לעיתים לינה מחוץ לבית.
משרדי התוכנית ממוקמים בצפצ (הגעה של 2-3 פעמים בשבוע לצפת).
תחומי אחריות:
• ליווי ומתן מענה אישי לכ- 40 צוערים ומשפחותיהם
• הנחיית שתי קבוצות: כל קבוצה מונה כ – 20 משתתפים.
• ניהול ופיתוח תוכנית המנטורינג לצוערים.
• השתתפות בפיתוח תכנים פדגוגיים ומקצועיים עבור תכנית ההכשרה יחד עם צוות התוכנית.
• שותפות כוללת בתכנון ובתפעול תוכנית ההכשרה ומעקב אחר התפתחות הצוערים.
• יצירה וטיפוח של קשרי שותפות עם גורמים שונים במרחב המקצועי, החברתי והגיאוגרפי של התוכנית.
דרישות התפקיד:
• היכרות ואהבה לגליל
• תואר אקדמאי מוכר- חובה.
• רקע וניסיון של 3 שנים לפחות בהנחיה וליווי תהליכי עומק של קבוצות ויחידים
• ניסיון עם קבוצות אוכלוסייה מגוונת- יתרון
• ניסיון בהעברה של מגוון תחומי תוכן הרלוונטיים להכשרה
• רקע וניסיון בפיתוח הדרכה, תהליכי הכשרה ופיתוח מתודולוגיות למידה בעולמות של פיתוח מנהיגות ופיתוח מצוינות
• התחייבות לטווח ארוך
• יתרון להיכרות עם עולם הרפואה והבריאות הדרומי
• יתרון לעבודה והיכרות עם תוכניות עתודות
• נכונות לשעות עבודה חריגות- מרבית המפגשים מתקיימים בשעות אחר הצהריים.
• המפגשים מתקיימים אחת לשלושה שבועות וכוללים בנוסף לפחות עוד 3 סמינרים בני יומיים לאורך השנה.
• כניסה לתפקיד בפברואר
כישורים ומאפיינים נדרשים:
• חיבור לחזון ולמטרות התוכנית
• אהבה לנגב ורצון לקחת חלק בהובלת שינוי בעולם הבריאות בגליל
• יכולת וניסיון בעבודת צוות
• יכולות בינאישיות מעולות
• הבנה וחשיבה מערכתית
• יכולת לבנות תכנים מורכבים תוך יצירת חוויות למידה מאתגרות ומעוררות השראה
• יכולות גבוהות של הוצאה לפועל
• סדר דיוק וירידה לפרטים
• פתיחות ללמידה, לתחקור ולהתפתחות אישית
• מוטיבציה גבוהה ונכונות לתפקיד תובעני ומאתגר
למידה
רכז/ת הדרכה בירושלים
משרה מלאה בירושלים
התפקיד כולל:
- הובלה וליווי של תכנית הלמידה הארגונית לרבות; אבחון צרכים ובניית תוכניות הדרכה.
- תפעול והוצאה לפועל של תוכניות הדרכה, העברת סדנאות.
- הפקת עזרי למידה: מצגות, סדנאות ועוד.
- עבודה עם נשמה ואכפתיות, אוריינטציה שירותית ויכולות גבוהות של עבודת צוות.
- ראש גדול, יוזמה ויכולת לפתרון בעיות באופן עצמאי ולפתרון אתגרים תוך חשיבה מחוץ לקופסה.
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון בתחום רלוונטי או בתחום אחר בשילוב לימודי תעודה בפיתוח הדרכה.
- ניסיון של שנתיים במתן שירותי הדרכה.
- יכולת עבודה בלחץ ,עמידה בלו"ז, סגירת משימות יחד עם גמישות לשינויים.
- יכולות תפעול של אופרציות ארגוניות תפעוליות ולוגיסטיות לרבות ניסיון בתחום הרכש ו/או ריכוז תהליכי עבודה ארגוניים.
- ארגון וסדר כטבע שני, יסודיות וירידה לפרטים.
- חיבור ערכי להשפעה במגזר הציבורי.
- מיומנות גבוהה ביישומי מחשב ונכונות ללמוד כלים טכנולוגיים חדשים – יתרון! .
פיתוח עסקי
רפרנט/ית פיתוח עסקי
משרה מלאה
לוטם, חברה ותיקה ומובילה בתחום הייעוץ הארגוני מחפשת רפרנט/ית פיתוח עסקי למחלקת הפיתוח העסקי.
זהו תפקיד אשר מקשר בין כל היחידות הארגוניות לבין המציאות המשתנה והשחקנים הפועלים בשטח.
התפקיד כולל:
- יד ימינה של מנהלת פיתוח עסקי ושיווק בהובלת התהליכים בלוטם
- ניתוח נתונים ארגוניים, זיהוי אתגרים ויצירת מענים טכנולוגיים ואחרים.
- שיקוף והנגשה של נתונים ומגמות ארגוניות.
- יצירת קשרים ושותפויות.
- פיתוח, ליווי והובלת שיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיות, סטארט-אפים ויוזמות עסקיות חדשות.
- ניהול תקשורת מול ספקים, יחידות פנים-ארגוניות וגורמים חיצוניים.
- התפקיד מתאים לבעלי.ות יוזמה, ראייה מערכתית, יכולת הובלה ורתימת בעלי תפקידים.
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון בתחומי הכלכלה, מנהל עסקים או תחום רלוונטי אחר- חובה
- ניסיון של כ-3 שנים לפחות בניהול פרויקטים או פיתוח עסקי- חובה
- ניסיון בעבודה עם טכנולוגיות חדשניות ויוזמות בתחום החדשנות- יתרון.
- יכולת ניתוח נתונים והבנה מעמיקה של שוק טכנולוגי ועסקי.
- יכולות בינאישיות גבוהות, להנעת תהליכים והובלת שינויים.
- כישורי יצירתיות, חדשנות, תשוקה לטכנולוגיה ומוטיבציה גבוהה להובלה.
אדמיניסטרציה
תומכ/ת פרויקטים ומנהל/ת משרד
משרה מלאה בקריית גת
לחברת LotemSensing (חברה לייעוץ ארגוני המתמחה בתהליכי הערכה ומדידה) הממוקמת בקריית גת בסמוך לתחנת הרכבת, דרוש/ה עובד/ת איכותי/ת, לתפקיד תמיכה בפרויקטים וניהול משרד.
התפקיד כולל:
התפקיד כולל תמיכה ב HELP DESK-למשתמשי קצה במערכת ממוחשבת, מענה לטלפונים, הזמנת ציוד משרדי, טיפול בדואר, קופה קטנה, ניהול יומנים ועוד.
התפקיד משלב: עבודה עצמאית, אופי אדמיניסטרטיבית, עבודה עם תוכנה ונתונים ותמיכה בלקוחות, מנהלי פרויקטים ויועצים.
המשרה הינה משרה מלאה (8:30-17:30), ונדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות על פי צורך.
דרישות התפקיד:
- לאחר צבא, לפני לימודים או במהלך לימודי תואר ראשון בלימודי ערב.
- יכולת למידה עצמאית ומהירה.
- ראש גדול ופתיחות לאתגרים
- יכולות עבודה עם בסיסי נתונים גדולים
- דייקנות והקפדה על פרטים
- שירותיות ואדיבות
- נכונות לעבודה מאומצת תחת לחץ ולוחות זמנים
- אוריינטציה מחשובית ושליטה טובה בכלי office ובפרט Excel ו-Power Point
אדמינסטרציה, יעוץ ופיתוח
מוביל.ת רשת הבוגרים לצוערים לשירות המדינה
60% משרה בירושלים
התפקיד כולל:
- גיבוש ועיצוב תפיסת הרשת
- ביצוע תהליך איתור הצרכים וגיבוש תוכנית עבודה מותאמת
- ניהול ויישום מהלכים מול הרשת
- בניית שותפויות ורתימת ממשקים
- יישום תוכנית העבודה מול הרשת, כולל עבודה עם מנחים שונים וספקים
- ניהול תקציב
- המשרה במסגרת העסקה ישירה מול חברת לוטם.
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון – חובה
- ניסיון בניהול רשתות – יתרון משמעותי
- היכרות עם עבודת ממשלה – יתרון
- יכולת אדפטיביות גבוהה
- יכולת להניע מהלכים מקצה לקצה (פיתוח ויישום).
- יכולת ניהול ויישום פרויקטים.
- יצירתיות ויכולת פתרון בעיות.
- תקשורת בין-אישית מצוינת.
פיתוח עסקי
איש/אשת שיווק
משרה חלקית, עם אופציה להרחבה
התפקיד כולל
- מעורבות בכתיבת האסטרטגיה השיווקית של החברה.
- סיוע בבניית תוכנית שיווק שנתית וגאנטים חודשיים והוצאתם לפועל.
- תכנון ובקרה של תקציב השיווק.
- עבודה מרובת ממשקים עם מחלקות שונות בחברה לרבות עבודה מול הנהלה בכירה.
- יצירת תוכן, קידום, הפקה וכתיבה.
- ניהול ותחזוקה של אתר החברה ועמודי הרשתות החברתיות.
- אחריות על החומרים השיווקיים של החברה.
- ניתוח ובקרה על מדדים וביצוע שיפור מתמיד של הנוכחות הדיגיטלית.
דרישות התפקיד:
- ניסיון של 2-3 שנים בתחום השיווק- חובה
- ניסיון ביצירת אסטרטגיית שיווקית ובכתיבת תוכן שיווקי – חובה.
- ניסיון מעשי בניהול עמודי סושיאל פייסבוק/אינסטגרם/לינקדאין – חובה.
- ניסיון בעבודה עם תוכנות עריכה- יתרון.
- יצירתיות, ראש גדול ויכולת להציע רעיונות חדשניים ולהוביל יוזמות.
- כישורי תקשורת מעולים ויכולת עבודה בצוות.
- כישורי ארגון וניהול זמן ברמה גבוהה.
- אנגלית ברמה גבוהה: קריאה, כתיבה ודיבור.
- שליטה מעולה בתוכנות אופיס.