נעם מלוטם

אענה לך בהקדם האפשרי

08:10 PM

היי, אני נעם מלוטם. איך אפשר לעזור לך?

Chat






name

email/phone

message


We’re hiring!

בואו להצטרף לצוות המנצח של לוטם!

אנחנו מזמינים אותך להצטרף אלינו לתפקיד משמעותי ומאתגר, הממוקם בלב העשייה התפעולית והארגונית.

התפקיד כולל:

  • הובלת תהליכי מצוינות תפעולית ושיפור מתמיד (Continuous Improvement).
  • ניתוח תהליכים עסקיים ותפעוליים, איתור צווארי בקבוק והמלצה על פתרונות.
  • בנייה והטמעה של מתודולוגיות עבודה מתקדמות לשיפור ביצועים, יעילות ואיכות.
  • הובלת פרויקטים לשינוי ושיפור

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול- התמחות בארגון ושיטות.
  • ניסיון מוכח כמהנדס/ת ארגון ושיטות, יועצ/ת התחום מצויינות תפעולית
  • יכולת אנליטית גבוהה וחשיבה מערכתית.
  • ניסיון בהובלת פרויקטים חוצי ארגון.
  • מיומנויות בין-אישיות גבוהות, יכולת הנעה ורתימה
  • שליטה מלאה ביישומי Office, בדגש על Excel ו-PowerPoint.
  • היכרות עם Lean- יתרון משמעותי

ללוטם החברה לייעוץ ארגוני ועולמות הלמידה דרוש/ה מנהל/ת סטודיו, לניהול הפעילות. 

התפקיד כולל:

  • עבודה מול לקוחות עסקיים הכוללת הרחבת פעילות.
  • מעורבות בתהליכי שיווק ומכירה.
  • ניהול והובלה של צוות מעצבים גרפיים- יתרון
  • עיצוב והפקת תוצרים במגוון תחומים: פרינט, וידיאו, אינטראקטיב ולעיתים גם ווב בעולמות הלמידה הארגונית
  • עבודה היברידית במשרה מלאה באזור השרון.

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון רלוונטי- חובה
  • ניסיון ארגוני- חובה
  • ניסיון ניהולי- יתרון מובהק
  • ניסיון משמעותי בעיצוב גרפי
  • אם את/ה אוהב/ת לשלב יצירתיות עם ניהול, להוביל תהליכים וליצור תוצרים חדשניים- זו ההזדמנות שלך!

תיאור התפקיד:

  • לחברת LotemSensing, (חברה לייעוץ ארגוני המתמחה בתהליכי הערכה ומדידה) הממוקמת בקריית גת בסמוך לתחנת הרכבת, דרוש/ה עובד/ת איכותי/ת, לתפקיד תמיכה בפרויקטים.
  • התפקיד כולל תמיכה ב-HELP DESK למשתמשי קצה במערכת ממוחשבת, מענה לטלפונים ועוד.
  • התפקיד משלב: עבודה עצמאית, אופי אדמיניסטרטיבית, עבודה עם תוכנה ונתונים ותמיכה בלקוחות, מנהלי פרויקטים ויועצים.
  • המשרה הינה משרה מלאה (8:30-17:30), ונדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות על פי צורך.

דרישות התפקיד:

  • לאחר צבא, לפני לימודים או במהלך לימודי תואר ראשון בלימודי ערב.
  • יכולת למידה עצמאית ומהירה.
  • ראש גדול ופתיחות לאתגרים
  • יכולות עבודה עם בסיסי נתונים גדולים
  • דייקנות והקפדה על פרטים
  • שירותיות ואדיבות
  • נכונות לעבודה מאומצת תחת לחץ ולוחות זמנים
  • אוריינטציה מחשובית ושליטה טובה בכלי office ובפרט Excel ו-Ppt

התפקיד כולל:

  • אחריות על כל התפעול הלוגיסטי של התוכנית לרבות: הפקת מפגשים וסמינרים, עבודה מול ספקים ומול רכש משרד הבריאות
  • ניהול ותכנון גאנט המפגשים של התוכנית
  • ניהול תקציב התוכנית
  • קשר עם הצוערים משלל הקבוצות
  • ניהול השיווק של התוכנית
  • תהליך איתור ומיון לתוכנית
  • חלק מהנהלת המטה של התוכנית
  • התפקיד דורש התחייבות לזמן ארוך ומגורים בגליל.
  • מדובר ב-100% משרה, משרה היברידית, דורשת המון גמישות, לעיתים לינה מחוץ לבית. 
  • משרדי התוכנית ממוקמים בצפת (הגעה של 2-3 פעמים בשבוע לצפת).
  • מועד כניסה לתפקיד:  תחילת אוקטובר 2025

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון
  • ראש גדול והמון יצירתיות
  • ניסיון מוכח בתפעול לוגיסטי והפקת אירועים- יכולת סדר וארגון גבוהה, עבודה עצמאית, ויכולת לתפעל מערך לוגיסטי הכולל ספקים, רכש, ותיאומים מרובים.
  • ניסיון קודם בניהול פרויקטים ותכנון גאנט- סדר וארגון, ראייה מערכתית ויכולת עבודה לפי לו"זים מורכבים לאורך זמן.
  • ניסיון בניהול תקציב – כולל מעקב שוטף, תכנון תקציבי, עבודה מול מערכות כספים ודיווחי ביצוע.
  • יכולת עבודה בצוות ובממשקים מרובים- יכולת מוכחת לשתף פעולה עם צוותים מגוונים וגורמים רבים, לרבות שותפים ממשרדי ממשלה, מוסדות אקדמיים, ספקים וצוערי התוכנית, תוך שמירה על תקשורת יעילה ויחסי עבודה מצוינים.
  • כישורי תקשורת בין-אישית גבוהים- לניהול קשר רציף ורגיש עם צוערי התוכנית מכלל הקבוצות, ולחברות בצוות הנהלה.
  • יכולות שיווק וכתיבה- יתרון לניסיון קודם בשיווק תוכניות חינוכיות/חברתיות, ניהול רשתות חברתיות וכתיבת תוכן.

דרוש/ה מנהל/ת משאבי אנוש, חבר/ת הנהלה בכפיפות למנכ"ל.

הזדמנות להיות חלק מארגון ייחודי בתחומו בארץ, בית של מקצוענות.

התפקיד כולל:

  • ניהול כלל פעילות משאבי אנוש בארגון- גיוס, רווחה, למידה, טיפול בפרט, תקציב, דיני עבודה- תפקיד Hands On.
  • שותפות עסקית וייעוץ למנכ"ל ולחברי הנהלה, ליווי ותמיכה במנהלי היחידות הארגוניות.
  • ניהול תהליכי עומק- פיתוח מסלולי קריירה, תהליכי הערכה ומשוב ועוד.
  • השפעה משמעותית על הפעילות הארגונית, מנופי הצמיחה וחווית העובד.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון בניהול משאבי אנוש (HRBP בארגון גדול/ פונקציה יחידה בארגון קטן) מארגונים עסקיים.
  • יכולת הובלה, יוזמה, עצמאות, חוסן.
  • יכולת עבודה והתמקמות מול הנהלה ושותפים.
  • תואר אקדמי רלוונטי.
  • משרה מלאה במשרדי החברה בכפר מל"ל.

לתכנית עתודה בפריסה ארצית אנחנו מחפשות מנהל/ת הדרכה ותוכן מקצועי במילוי מקום

התפקיד כולל:

• גיבוש תפיסת למידה ופיתוח מקצועי לאורך קריירה
• אחריות על תהליכי פיתוח תוכן
• אחריות לפיתוח הכשרות מקצועיות משלב פיצוח צרכי קהל היעד ועד תכנית מפורטת
• פיתוח ידע ומערכי למידה תוך שימוש במגוון שיטות ומתודות חדשניות
• גיבוש מערך מרצים.ות ומומחי.ות תוכן בהתאם לתכנית הפיתוח המקצועית
• אחריות על תהליכי הערכה ומדידה של התכנית
• אחריות על ניהול הידע של התכנית

דרישות התפקיד:

• תואר ראשון לפחות
• ניסיון בפיתוח הדרכה והכשרה
• שליטה וניסיון במתודולוגיות מגוונות וחדשנות, כלים דיגיטליים ולמידת עמיתים
• ניסיון בעבודה עם גופים ציבוריים
• יתרון לעבודה והיכרות עם תכניות עתודה
• יכולת עבודה בצוות
• אוריינות דיגיטלית גבוהה ויכולות עבודה עם בינה מלאכותית
• עבודה היברידית עם נכונות לניידות בכל הארץ
• היקף משרה 80%

פיתוח תהליכי ותוצרי למידה מגוונים עבור לקוחותינו השונים

התפקיד כולל:

  • אפיון ופיתוח של חומרי למידה, תוך תכנון והפקת אמצעי הדרכה במגוון פלטפורמות.
  • פיתוח תוצרי הדרכה מתוקשבים כגון: עזרי למידה, לומדות, סרטונים ועוד בדרכים יצירתיות וחדשניות.
  • נפח המשרה בין 100%-80%, מתאפשרת גמישות של עבודה מהבית.

דרישות התפקיד:

  • יצירתיות, עצמאות ויכולת ניהול עצמית
  • אנגלית ברמה גבוהה
  • ניסיון של שנה לפחות בפיתוח למידה
  • השכלה רלוונטית
  • יכולות פיתוח מאקרו ומיקרו
  • אוריינטציה דיגיטלית וטכנולוגית גבוהה
  • התמצאות ונוכחות בקהילות למידה ומש"א ברשתות החברתיות- יתרון

על התוכנית:

"אילנות-נגב"– צוערים לרפואה, הינה תכנית של משרד הבריאות ואגף עתודות לישראל במשרד ראש הממשלה הפועלת לפיתוח מנהיגות רפואית בנגב.

צוערי התוכנית לוקחים חלק בהכשרה חוץ אקדמית מקיפה, המופעלת ע"י חברת "לוטם אסטרטגיות לפיתוח ארגונים", לצד לימודי הרפואה. מטרת ההכשרה הינה בניית עתודת מצוינות של מנהיגות רפואית בנגב אשר רואה את עתידה המקצועי ארוך הטווח בנגב לטובת שיפור כמות ואיכות שירותי הרפואה הקיימים. במסגרת ההכשרה, הצוערים נחשפים לתכנים שמטרתם העמקת החיבור והזיקה שלהם לנגב, וגיבוש הקבוצה לרשת של מנהיגות אזורית, ערכית ומקצועית שיהוו יחד סוכני השינוי לעתיד הרפואה בנגב ולעיצוב קהילת בריאות אזורית. התכנית מיועדת רק לסטודנטים הלומדים בפקולטה לרפואה של בן גוריון בבאר שבע.

תיאור התפקיד:

התפקיד כולל אחריות מלאה על קבוצת הצוערים משלל היבטים: ליווי, התפתחות אישית מיטבית, הנחיית המפגשים, מתן מענה אישי לכל צוער וצוערת, פיתוח מענים יצירתיים וייחודיים לתוכנית ולצוערים מול הפקולטה, בתי החולים, קופות החולים והאקו-סיסטם האזורי, השתתפות בפיתוח התוכן והפדגוגיה של המפגשים.

התפקיד דורש התחייבות לזמן ארוך ומגורים בנגב.
מדובר ב- 100% משרה, משרה היברידית, דורשת המון גמישות, לעיתים לינה מחוץ לבית.
משרדי התוכנית ממוקמים בבאר שבע (הגעה של 2-3 פעמים בשבוע לבאר שבע).

דרישות התפקיד:

•אוריינטציה בדרום- חובה

•היכרות ואהבה לדרום

•תואר אקדמי מוכר- חובה

•רקע וניסיון של 3 שנים לפחות בהנחיה וליווי תהליכי עומק של קבוצות ויחידים

•ניסיון עם קבוצת אוכלוסייה מגוונת- יתרון

•ניסיון בהעברה של מגוון תחומי תוכן הרלוונטיים להכשרה

•רקע וניסיון בפיתוח הדרכה, תהליכי הכשרה ופיתוח מתודולוגיות למידה בעולמות של פיתוח מנהיגות ופיתוח מצוינות

•התחייבות לטווח ארוך

•יתרון להיכרות עם עולם הרפואה והבריאות הדרומי

•יתרון לעבודה והיכרות עם תכניות עתודות

על התפקיד (משרה מלאה)

איש/ת נשמה שהדרום חשוב להם.

התפקיד כולל:

  •  אחריות על כל התפעול הלוגיסטי של התוכנית לרבות: הפקת מפגשים וסמינרים, עבודה מול ספקים ומול רכש משרד הבריאות
  • ניהול תקציב התוכנית
  • קשר עם הצוערים
  • תהליך איתור ומיון לתוכנית

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון
  •  סדר וארגון
  • ראש גדול והמון יצירתיות
  • לפחות שלוש שנות ניסיון במהלך חמש השנים האחרונות בניהול לוגיסטי של משאבים ופעולות מנהליות.
  • חובה מגורים בדרום

התפקיד כולל

  • ליווי תהליכי שינוי ופיתוח ארגוני בקרב לקוחות עסקיים.
  • אפיון צרכים, בניית תכניות עבודה והטמעת פתרונות בשטח.
  • הובלת סדנאות ותהליכי פיתוח צוותי וניהוליים.
  • שותפות עם מנהלים בכירים ודרגי ביניים בארגונים בהובלת תהליכים מורכבים.

דרישות התפקיד:

  • ניסיון של כ-5 שנים בייעוץ ארגוני ללקוחות עסקיים (חובה).
  • תואר שני רלוונטי- חובה.
  • ניסיון בהנחית סדנאות.
  • הבנה עסקית לצד רגישות ארגונית גבוהה.
  • יכולת עבודה עצמאית בשילוב עבודת צוות.
  • כישורי תקשורת בין-אישית מצוינים.

תפריט נגישות