נעם מלוטם

אענה לך בהקדם האפשרי

09:41 PM

היי, אני נעם מלוטם. איך אפשר לעזור לך?

Chat






name

email/phone

message


סקרי שירות פנים וממשקים

סקר שירותי פנים / ממשקים  מהווה מדד לרמת השירות בתוך הארגון המשפיע על טיב השירות ללקוחות החיצוניים. ככל שהיחידות השונות בארגון מנהלות ביניהן קשרי עבודה המשקפים תודעת שירות מפותחת ועשייה מתוך שותפות, כך גדלה שביעות הרצון של הלקוחות החיצוניים של הארגון, ולהיפך.
סקר שירות פנים מודד את רמת שביעות הרצון מהשירותים השונים שמספקות יחידות המטה.
סקר ממשקים שם דגש על הממשק בין היחידות, ומביא לידי ביטוי את ההדדיות בניהול הממשק.

The Lotem Sensing way

חדשנות

מערכת מתקדמת המאובטחת בענן, המאפשרת חיבור גם מהסלולר. המערכת מספקת כלים מתקדמים כגון דו"ח סקר, טפסים ודו"חות נוספים.

שותפות

היועצים של לוטם סנסינג שותפים אתכם לתהליך: מהמטרות והאפיון ועד ניתוח התוצאות וכלים ניהוליים להמשך.

מקצה לקצה

צוות סנסינג מלווה את הארגון משלב האפיון, דרך הטמעה במערכת, הפקת תוצרים ארגוניים והמלצות לפעולה.

אבטחה

מערכת מאובטחת בענן.

גמישות

התהליך לא מסתיים בסקר…אנחנו אתכם גם ביום שאחרי – מהתוצאות לתוכנית עבודה.

רלוונטיות

בניית סקר המותאם לאתגרים הבוערים של הארגון.

דברו איתנו

דנה קוחנסקי – אברס

מנכ"לית לוטם סנסינג

נפתלי לדר

מייסד ויו"ר לוטם סנסינג

מי-טל קלמנוביץ'

מנהלת תחום ייעוץ בלוטם סנסינג

תפריט נגישות