נעם מלוטם

אענה לך בהקדם האפשרי

08:36 PM

היי, אני נעם מלוטם. איך אפשר לעזור לך?

Chat






name

email/phone

message


חזרה

תהליכי הערכה ומשוב 2021 – New Meeting Point

הנה הגיעה התקופה בשנה בה אנחנו נערכים לתהליכי הערכה ומשוב, והשנה הם מקבלים משמעות וחשיבות אחרת. תהליכי הערכה ומשוב תופסים חלק חשוב בחוויית העובדים ובמחוברות שלהם למנהל ולארגון יותר מתמיד.
אנחנו עוד נרחיב על כך בהזדמנות אחרת. בינתיים, כיוון שהזמן דוחק והחגים לפנינו, אנחנו ממליצים למתלבטים בינכם לא להתמהמה ולהתחיל להיערך.

ארבעה מפתחות הצלחה חשובים ביציאה לדרך:

  1. להגדיר מטרות. ולא פחות חשוב – להגדיר מראש גם על אילו מטרות מוותרים על מנת לשמור על תהליך פשוט וקצר.
  2. שינוי וריענון. לפחות אחת לשנתיים מומלץ לבצע שינויים על מנת לרענן את השיח ואת הדינמיקה בין העובד למנהל. אנחנו רוצים שגם העובד וגם המנהל ירתמו לתהליך ולכן נרצה 'להעיר' אותם, לגרות את השיח ולהביא לאותנטיות מרבית.
  3. השיחה השנתית הינה נקודת מפגש חשובה בין עובד למנהל ובין העובד לארגון כדי להפוך את שיחת המשוב השנתית לנקודת מפגש אפקטיבית וטובה לשני הצדדים. חשוב לעצב תהליך שיעזור למנהלים להפוך לשחקנים פרואקטיביים ומשמעותיים עבור העובדים שלהם המגיעים לשיחה.
  4. להכניס "צבע" לתהליך. כמו בכל דבר, גם כאן לאריזה יש חלק בלתי נפרד מהחוויה כולה. אנחנו ממליצים להשקיע בויזואליות של התהליך ובדיגיטליות מותאמת – החל מהתקשורת הפנים ארגונית סביב הנושא, ועד לשאלונים עצמם.

רוצים לקחת את זה צעד קדימה?
יעל אלפר, יועצת ארגונית בכירה בלוטם סנסינג, מזמינה אתכם למפגש היכרות פתוח בזום בו היא תציג את הפתרונות שלנו לתהליכי הערכה ומשוב.


להרשמה

Explore more

Blog

הנגשת תוכן ניהולי עדכני

 70% מהעובדים מעידים שהרווחה הנפשית שלהם מושפעת מתפקוד המנהל שלהם (במידה זהה לאופן בו היא מושפעת מבני ובנות הזוג שלהם).*  נתון מעניין אך קצת מדאיג לאור הנתון הבא: כמעט מחצית מהמנהלים מעידים שהם מרגישים שאין להם את הכלים הדרושים להם על מנת לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר.**  אחת הדרכים להתמודד עם אתגרים אלו בקרב גופי […]

רוצה לקרוא
Blog

כלי AI לקידום תהליכי למידה

אחד מתפקידי גוף הלמידה אשר תופס את עצמו כ- Enabler הוא לאתר ולהנגיש לארגון כלים ראויים שיאפשרו ליחידות העסקיות לבצע, לנהל, לשפר ולתעד את תהליכי הלמידה שלהן או לפתח לעצמן תוצרי למידה בסיסיים.  כלים כאלו כוללים מערכות ניהול למידה, כלים ליצירת תוכן דיגיטלי, תוכנות עריכת וידיאו (כולל סרטוני סמן ללמידת מערכת), מערכות לניהול ידע, כלים לעריכת […]

רוצה לקרוא
Blog

גוף הלמידה כמקדם תרבות למידה אישית 

השפעה על תרבות של ארגון, ובתוך כך על תרבות הלמידה הארגונית, היא עניין חמקמק שדורש זמן ותשומות ומושפע מהרבה גורמים. אחת הדרכים לעשות זאת היא בגישת Bottom up – מהפרט אל הארגון. 

רוצה לקרוא

תפריט נגישות