היכולת להתמודד בתחרות הולכת וגוברת אל מול המטרות העוסקות באיכות מחקר לצד אטרקטיביות מול הלקוחות (סטודנטים), מחייבת התאמות ושינויים בכל הרבדים והיכולות. בנוסף, המגזר ניצב בפני אתגרים פנימיים: יצירת ממשק מיטיב בין הסקטור המנהלי לאקדמי, קיצוצים, הליכים בירוקרטיים, מוטיבציה של עובדים וותיקים, יצירת איזון בין טובת העובד לטובת הארגון, זהות אחידה ותחושת שייכות של עובדי שלוחות למוסד הרחב. תהליכי העבודה והלמידה הושפעו מאוד בעקבות הקורונה, ישנה בחינה מחדש של שיטות הלימוד, האצה בתחום החדשנות והדיגיטציה, גם בפן ניהולי וגם האקדמי. יותר ויותר ארגונים עוברים לקורסים דיגיטליים (מוקים). שיטת העבודה ההיברידית נבחנת גם היא ונשאלת השאלה האם לאמץ וכיצד להיערך. לוטם מעמידה ללקוחות מגזר אקדמיה וחינוך קשת של פתרונות החל ממוצרים וכלים לתכנון והסתכלות אסטרטגית רוחבית, דרך פיתוח מנהלים ועד יצירת סיפור ארגוני אחד.
סקר חווית עובד מספק מדד לרמת מחוברות העובדים לארגון, כמו גם לשביעות רצונם בהיבטים הקובעים את רמת האנרגיה שלהם בעבודתם. הסקר מאפשר לארגון ולהנהלה להיות עם 'יד על הדופק', להבין את הלך הרוח של העובדים, לזהות את רמת המחוברות שלהם לאפיין מגמות וללוות תהליכי שינוי. המדידה יכולה להתמקד בנושאים כלליים המעידים על בריאותו של הארגון, […]