נעם מלוטם

אענה לך בהקדם האפשרי

02:23 AM

היי, אני נעם מלוטם. איך אפשר לעזור לך?

Chat






name

email/phone

message


חזרה

איפה אתם עומדים ביחס ליעדי 2021?

זו בדיוק נקודת הזמן בשנה לשים פוקוס על ניהול רציף של תפוקות ויעדים.
מעגל שלם של ניהול יעדים כולל 3 חלקים:

  • הגדרת היעדים: יעדים תוצאתיים ויעדים תהליכיים, כמותיים ואיכותניים, בדרך להשגת התוצאה.
  • רתימה מתמשכת: שמירה על חוויית האתגר, ההתלהבות והמחויבות של העובד בדרך להשגת היעדים.
  • ניהול התהליך: שמירת היעדים במיקוד לאורך השנה, חניכה של העובד והסרת מכשולים על מנת להבטיח הגעה ליעד עד סוף השנה.

על מנת לסייע למנהלים לעבוד עם יעדים כל השנה בדרך לניהול תפוקות, נקיים "תחנת עצירה" ארגונית מחייבת פעמיים בשנה – בתחילת השנה ובאמצע השנה. תהליך אמצע שנה יבטיח שעדכון היעדים יקרה בכל הארגון ויתמקד במעקב, ניהול וחניכה בדרך להשגת היעדים לצד דיאלוג משמעותי עם העובד, ניהול האנרגיה שלו ופיתוחו האישי והמקצועי. מה נדרש ב"תחנת עצירה"? איפה מתחילים ואיפה מסתיימים תהליכי אמצע? תלוי בארגון, בצרכיו ובאתגריו.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה. הבלוג הזה נולד אחרי עשייה מסביב לשעון בחודשים האחרונים בעבודה מול כמה מהארגונים המובילים במשק. עשייה שהולידה best practice לתהליכי מדידה, בקרה ארגונית וניהול תפוקות במציאות משתנה. העברנו מעל מ-150 וובינרים בעשרות ארגונים וציידנו אלפי מנהלים בכלים יישומיים אשר יתמכו בהם בניהול הביצועים בארגון.

מתלבטים כיצד לנהל תפוקות אצלכם בארגון? כיצד לייצר נקודת בקרה ארגונית? לאילו כלים המנהלים שלכם זקוקים לניהול מיטבי של הביצועים?
אנחנו פה עבורכם, אל תהססו לפנות אלינו: netal@lotemsensing.com

בברכת חג שמח ואביב של צמיחה!
שלכם,
צוות לוטם סנסינג

Explore more

Webinar

בחסות הערפל

הרצון והצורך לחזור לחיים, לשגרה ולהמשכיות עסקית אחרי ה-7.10, הכרחיים לבניית החוסן והעתיד שלנו. המציאות רחוקה מלהיות נורמלית או שגרתית, אבל בפן העסקי/ארגוני, החיים ממשיכים כסדרם. האמנם?

רוצה לקרוא
Blog

פיתוח תוצרי למידה בקליק

תקופה של אי ודאות עסקית מחייבת להתנהלות תקציבית שמרנית. בחלק מהארגונים, תקציבי מחלקות ההדרכה ומחלקות מטה אחרות התכווצו. כתוצאה מכך אי אפשר להשקיע את אותם משאבים בפיתוח של תוצרי למידה. לצד זאת, שינויים תכופים במדיניות לצד קליטת עובדים או הסבת עובדים בין תפקידים דורשת לפתח חומרים בקצב מהיר יותר כדי לתמוך בכשירות הצוותים.

רוצה לקרוא
Blog

הקמת פורום מובילי למידה פנים ארגוני ב-4 צעדים

זה לא סוד שמחלקות הלמידה נדרשות לעמוד במשימות שלהן באופן יצירתי בתקציבים שצומצמו. הצרכים של העובדים לעולם אינם מצטמצמים, לעיתים הם נשארים זהים ובמרבית המקרים הולכים וגדלים. בואו נודה על האמת, עד שהצלחנו להגדיל תקציבים ולהגדיל את תכולות הלמידה בארגון, אנחנו לא רוצים שייקחו לנו אותם או חלילה להרגיל את העובדים לקבל פחות. היינו רוצים להמשיך לתת שירות טוב לארגון ולמצות את היכולות שלנו בפתרונות למידה נחוצים ונותני ערך. מה אפשר לעשות?

רוצה לקרוא

תפריט נגישות