נעם מלוטם

אענה לך בהקדם האפשרי

10:37 PM

היי, אני נעם מלוטם. איך אפשר לעזור לך?

Chat






name

email/phone

message


חזרה

סקרי ה-Pulse

הדור הבא בסקרים ארגוניים

בעידן תזזיתי של שינוי תדמיתי, בו הכל קורה מהר – גם כלי המדידה משתנים ומתאימים עצמם לרוח הזמן.הסקר הארגוני עובר שינוי תדמיתי והופך לקצר, מיידי וסלולרי. חלק מהארגונים אינם מסתפקים עוד בסקר הארגוני הקלאסי – הנערך אחת לשנה או שנתיים – כיוון שהם מעוניינים למדוד ולהגיב בזמן אמת ובמהירות לתנודות במצב הרוח בארגון.

לצורך כך פותח סקר ה-Pulse, שכפי שניתן ללמוד משמו, מטרתו היא למדוד את הדופק בארגון באופן תדיר.

בטבלה הבאה תמצאו את עיקרי ההבדלים בין הסקר הארגוני הקלאסי לבין סקר ה-Pulse:סקר Pulse לעומת סקר ארגוני

מעבר לכך שהסקר קצר ותכוף יותר, גם השאלות הופכות ליותר קונקרטיות וממוקדות. למשל, במקום לשאול: "באיזו מידה המנהל שלך מעודד יוזמה וחדשנות?" בסקר ה-Pulse נשאל: "באיזו מידה נחשפת בחודשים האחרונים למקרה בו עובד פעל בדרך לא שגרתית וחדשנית וקיבל הערכה חיובית על התעוזה?".סקר פולס בסמארטפון

נסיוננו מראה כי החוויה של הארגון בתהליך סקרי Pulse שונה מאד מאשר בסקר ארגוני. בין היתר, סקר ה-Pulse מהווה כלי עוצמתי למעקב אחר ההשפעה של שינויים בארגון/ ביחידה מסוימת על האווירה בארגון. מעבר לכך, ניתן לזהות מעורבות רבה יותר של ההנהלה בתהליכי סקר ה-Pulse, הנובעת מכך שההנהלה מזהה זאת ככלי לניהול שוטף של הארגון.

אתם מוזמנים לקרוא סיפור לקוחשמדגים את משמעות השינוי במעבר לסקרי Pulse.

נכתב על ידי ליה פינדס.

*ליה פינדס היא יועצת ארגונית ב"לוטם סנסינג"

Explore more

Podcast

עולים למרפסת – פרק שביעי "לנהל במדינה במשבר : הכשרת סגל בכיר בתקופה כאוטית"

ברוכים הבאים לפרק השביעי  של  "עולים למרפסת" – פודקאסט למנהלים ומנהלות מנקודת מבט אחרת – מבית לוטם! סמדר ארבל מארחת את מאיה אמסלם, יועצת ארגונית ומנהלת פרויקט המדרשה הלאומית למנהיגות, ממשל וניהול בלוטם ועומרי דגן, ראש המדרשה הלאומית למנהיגות ממשל וניהול. בשיחה על המהפך שעברה הכשרת הסגל הבכיר בשירות המדינה מאז ה7 באוקטובר. איך מתמודדים עם הפער בין אחריות לסמכות? מה זה "חדר כושר למנהלים" ? ובעיקר – כיצד מכשירים, מלווים, ונותנים כלים מנהיגותיים למי שכבר נמצא בראש הפירמידה? מבט נדיר אל תוך עולם ההכשרות של הדרג הבכיר ביותר בשירות הציבורי

רוצה לקרוא
Blog

לנהל (שוב) בזמן מלחמה

במצבי קיצון, אנשים חווים חרדה, בלבול, חוסר ודאות וחוסר אונים. המנהלות והמנהלים הופכים – עוד יותר מהרגיל – לדמויות עוגן. מנהיגות במצבי חירום משמעה: להיות גשר. למה גשר? כי הוא מספק שני צרכים קריטיים: 1. ביטחון – תחושת תמיכה, מקום אנושי בטוח. 2. המשכיות – שמירה על יציבות, תקווה ותנועה קדימה.

רוצה לקרוא
Podcast

עולים למרפסת – פרק שישי "מדד התשוקה: חדשנות ארגונית הלכה למעשה"

ברוכים הבאים לפרק השישי של  "עולים למרפסת" – פודקאסט למנהלים ומנהלות מנקודת מבט אחרת – מבית לוטם! סמדר ארבל מארחת את אליענה אלפרוביץ', יועצת ארגונית ומנהלת את פעילות ההייטק בלוטם  ואופיר חרל"פ ריבלין, מנהלת החדשנות של קבוצת ריאלטי. בשיחה הן משתפות כיצד חדשנות משרתת את האסטרטגיה של הארגון, הופכת מערך ארגוני לתוכנית עבודה, מה נדרש כדי להפוך רעיונות חדשים לפעולה בשטח, ואיך יוצרים תרבות שבה כל עובד מרגיש שותף לחדשנות. 

רוצה לקרוא

תפריט נגישות