נעם מלוטם

אענה לך בהקדם האפשרי

11:42 AM

היי, אני נעם מלוטם. איך אפשר לעזור לך?

Chat






name

email/phone

message


חזרה

אז קורונה. קורונה בארגונים. אז מה קורונה אצלכם?

אין רובד בו לא אותגרנו על ידו: ללמוד ולעבוד אחרת, מהבית, מרחוק, מבוזר, במוד וירטואלי.  לתקשר אחרת, לנהל שונה, למדוד תפוקות אחרת ולייצר מוטיבציה ו-engagement בדרכים שונות ממה שהורגלנו עד היום.

מה זה אומר להיות ארגון שעובר לעבוד Newnormal ? האם זה פשוט לעשות את אותו הדבר רק מרחוק? האם עובד שעובר לעבוד מהבית ימשיך לתפקד באותה רמת פרודוקטיביות, מחויבות וחדשנות לאורך זמן? איך מתכננים קדימה? איך מגשרים על הפער בין כח האדם הנדרש לקיים? כיצד מלמדים וכיצד קולטים עובדים חדשים?

העדויות מהשטח מראות כי בחודשים הראשונים (מרץ-יוני) רמת האפקטיביות של עובדים כמעט ולא נפגעה– הסגר, החששות ואי הוודאות גרמו להירתמות והתגייסות גבוהה של העובדים והמנהלים. אך עם הזמן התמונה משתנה – ציפיות העובדים משתנות, האפקטיביות מושפעת, האמון מתערער, החדשנות יורדת והשחיקה עולה….

מהם התהליכים והשגרות שצריך לייצר עכשיו! כדי לתמוך בארגון ולאפשר לו להצליח לאורך זמן? לעיתים פתרונות חירום מיידים שיישמנו שירתו אותנו היטב בטווח הקצר אך יתגלו כפחות אפקטיביות בהמשך. עכשיו, חצי שנה בתוך הקורונה- האם ניתן להסתמך על ההתאמות שביצענו גם בריצה למרחקים ארוכים?

SMART ORGANIZATION  הוא מסגרת התייחסות המכילה את מכלול הזירות בהן על הארגון לבצע את ההתאמות הדרושות.

מסגרת ה SMART ORGANIZATION מסמנת 3 שטחות השפעה :

אנשים.

תהליכים.

תשתיות.

ובשטחות אלו- מה השתנה? הכל.

ארגון או גוף מש"א יכול לבצע מיפוי עצמי של כל רכיב (באמצעות שאלון) לקבל תמונה של מידת הבשלות שלו בכל אחד מהמיקודים ולסמן לעצמו במה צריך/כדאי/אפשר להתמקד בעת הזאת.

האם ציידנו את המנהלים שלנו בידע והכלים הדרושים להם כדי לנהל מרחוק? 
האם הסברנו והטמענו כלים למדידת אפקטיביות של עבודה מרחוק?
האם לימדנו את המנהלים כיצד הם יכולים בעיקר בתקופה זאת לשמור על רמת מחוברות גבוהה?
האם סיפקנו להם דאטה מותאם עם סקרי ENGAGEMENT ככלי ניהולי?
האם הכשרנו אוכלוסיות מאותגרות טכנולוגית כדי לאפשר להם להתמודד עם המציאות החדשה?
האם בנינו תהליך לשימור חדשנות ויזמות עובדים בתנאים של ביזור וניהול מרחוק?
האם התאמנו את תהליכי מש"א לעבודה מרחוק – תהליכי גיוס ,תהליכי קליטה (Onboarding), תהליכי הכשרה

אנו מזמינים אתכם לראות כיצד הארגון שלכם יכול להיות  SMART וכיצד מייצרים עבודה היברידית אפקטיבית.

נטע רביד גולן – יועצת ארגונית, מנהלת פרופסיית מש"א בלוטם | netar@lotem.co.il
נטע ליימן – מנהלת תחום היעוץ בלוטם סנסינג. | netal@lotemsensing.com

Explore more

Blog

INSIDE OUT – השינוי מתחיל מבפנים

תכנית לייעוץ פנים-ארגוני לאנשי HR מבית לוטם העולם הארגוני משתנה בקצב מהיר ודורש מאנשי HR לא רק לתמוך – אלא להוביל.כדי לייצר ערך אמיתי, אנשי HR נדרשים לייעץ מתוך הבנה עסקית עמוקה, חוסן אישי, כלים ויכולות לליווי תהליכים מורכבים. התוכנית שלנו מציעה הזדמנות לקפיצת מדרגה לייעוץ פנים-ארגוני אסטרטגי – כזה שמכיר את הדופק הארגוני ומביא […]

רוצה לקרוא
Meet-Up

מייצרים עתיד 2026

מזמינים אותך למפגש לקוחות עבור אנשי משאבי אנוש מענף התעשייה היצרנית – מהפכת תעשייה 5.0.

רוצה לקרוא
Podcast

עולים למרפסת – פרק עשירי "פיתוח טאלנט בעידן התעשייתי החדש"

ברוכים הבאים לפרק העשירי של  "עולים למרפסת" – פודקאסט למנהלים ומנהלות מנקודת מבט אחרת – מבית לוטם! סמדר ארבל מארחת את סיון קנר, יועצת בכירה ומנהלת מגזר התעשייה בלוטם, וענת ורניק, שמנכ"לית משאבי אנוש בקבוצת רב-בריח. הן משתפות באתגרים שבפיתוח טאלנט בסביבה תעשייתית, את הצורך בתוכנית פיתוח מקיפה, ואת האסטרטגיות להצלחה. איך מזהים טאלנטים בארגון ומה ההבדל בין עתודה ניהולית לטאלנט? כיצד מפתחים קבוצה כה הטרוגנית? איך בונים אקוסיסטם למידה המשולב אדם ומכונה? ועוד תובנות רבות על פיתוח דור העתיד שמוביל את הארגון בעידן זה של חדשנות בתעשייה.

רוצה לקרוא

תפריט נגישות