נעם מלוטם

אענה לך בהקדם האפשרי

01:04 AM

היי, אני נעם מלוטם. איך אפשר לעזור לך?

Chat






name

email/phone

message


חזרה

חזרה לפעילות ארגונית וצוותית אפקטיבית

החזרה של עובדים שהיו במילואים לעבודה, משפיעה לא רק על המנהלים שנדרשים לקלוט אותם באופן מיטבי ומגשר (מיקוד "מעברים" מה- 17.12), אלא גם באופן מערכתי על כלל הארגון. יש קבוצות שונות במקום העבודה – אלא שיצאו למילואים וחזרו, אלו שהיו בחל"ת, ואלו שנשארו להחזיק את המשימות במקום העבודה. אלו חוו מציאות אחת של התמודדות בארגון אחר, לעיתים רחוקים מהבית ולעיתים תחת סכנת חיים, אלו חוו קושי כלכלי ותחושת חוסר נחיצות, ואלו חוו מציאות אחרת לגמרי של שמירה על רציפות עסקית ודאגה במנה ותנאים אחרים למשימות וליום שאחרי, שחלק ממנו הגיע כעת. בהעדר תהליך ניהולי מכליל אשר מרכז מחדש את הצוות לעבר היעדים והמטרות המשותפות יש סכנה בפגיעה עתידית במרקם העבודה המשותף.
ההמלצה שלנו: לעשות שימוש בכלי "מפת האמפתיה" – איך כל אחד מבעלי התפקידים בצוות חווה ורואה את הסיטואציה כיום בארגון מהזווית שלו, ובהתאם לכך לחשוב איזה מענה ארגוני נדרש כדי לכוון את הצוות לעבר עבודה אפקטיבית.  זה הזמן בו מומלץ לקיים שיח עם כלל אנשי הצוות וכן להקפיד על מנגנוני תקשורת ארגונית תומכים ולשדר דרכם מסרים של מסוגלות ופתיחות – שיחות עיתיות וקבועות, תגובה לפניות, שיקוף המסרים העיקריים בהקשרי השבועות הקרובים והתמיכה באנשים בתקשורים ועוד. בעת הזו עולות שאלות רבות לגבי  מה צפוי בעתיד הקרוב, מה ההשפעה על אופן הפעילות, על התגמולים, על תכנון תוכנית העבודה, מנגנוני ההערכה והמשוב ועוד. שיח משתף ומשקף את שיקול הדעת ורציונל ההחלטות הוא כלי בונה אמון, אשר נדרש כעת לטובת חזרה לפעילות ארגונית וצוותית אפקטיבית. 

Explore more

Blog

הנגשת תוכן ניהולי עדכני

 70% מהעובדים מעידים שהרווחה הנפשית שלהם מושפעת מתפקוד המנהל שלהם (במידה זהה לאופן בו היא מושפעת מבני ובנות הזוג שלהם).*  נתון מעניין אך קצת מדאיג לאור הנתון הבא: כמעט מחצית מהמנהלים מעידים שהם מרגישים שאין להם את הכלים הדרושים להם על מנת לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר.**  אחת הדרכים להתמודד עם אתגרים אלו בקרב גופי […]

רוצה לקרוא
Blog

כלי AI לקידום תהליכי למידה

אחד מתפקידי גוף הלמידה אשר תופס את עצמו כ- Enabler הוא לאתר ולהנגיש לארגון כלים ראויים שיאפשרו ליחידות העסקיות לבצע, לנהל, לשפר ולתעד את תהליכי הלמידה שלהן או לפתח לעצמן תוצרי למידה בסיסיים.  כלים כאלו כוללים מערכות ניהול למידה, כלים ליצירת תוכן דיגיטלי, תוכנות עריכת וידיאו (כולל סרטוני סמן ללמידת מערכת), מערכות לניהול ידע, כלים לעריכת […]

רוצה לקרוא
Blog

גוף הלמידה כמקדם תרבות למידה אישית 

השפעה על תרבות של ארגון, ובתוך כך על תרבות הלמידה הארגונית, היא עניין חמקמק שדורש זמן ותשומות ומושפע מהרבה גורמים. אחת הדרכים לעשות זאת היא בגישת Bottom up – מהפרט אל הארגון. 

רוצה לקרוא

תפריט נגישות