נעם מלוטם

אענה לך בהקדם האפשרי

02:08 PM

היי, אני נעם מלוטם. איך אפשר לעזור לך?

Chat






name

email/phone

message


חזרה

הנגשת תוכן ניהולי עדכני

 
70% מהעובדים מעידים שהרווחה הנפשית שלהם מושפעת מתפקוד המנהל שלהם (במידה זהה לאופן בו היא מושפעת מבני ובנות הזוג שלהם).* 

נתון מעניין אך קצת מדאיג לאור הנתון הבא: כמעט מחצית מהמנהלים מעידים שהם מרגישים שאין להם את הכלים הדרושים להם על מנת לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר.** 

אחת הדרכים להתמודד עם אתגרים אלו בקרב גופי משאבי אנוש ופיתוח ארגוני האחראים על שמירת הכשירות הניהולית היא הנגשת תוכן עדכני בעולמות הניהול שיספק למנהלים קרקע פורייה לצמוח ממנה – משימה לא פשוטה אל מול העומס המקצועי והניהולי שחווים המנהלים. 

הנה מספר המלצות שיאפשרו לכם להתמודד עם המשימה: 

לדייק ולהתאים את התכנים. לכל מנהל ומנהלת סגנון ניהולי ומקצועי שונה, מסלול התפתחות שונה ואתגרים אחרים שאיתם הוא מתמודד בתפקיד. כדי שהלמידה תהיה אפקטיבית, מומלץ להתאים לכל מנהל את התכנים הרלוונטיים עבורו: לאפשר לו לבחור את התכנים שהוא צריך ושמעניינים אותו מתוך מגוון אפשרויות וכך לאפשר פרסונליזציה גם בתחום של למידה ושיפור מיומנויות ניהול.  

לייצר הרגלי למידה. כולנו מכירים את השוטף ששוטף… עומס המשימות והמידע הרב שמציף את המנהלים דוחק הצידה את הדברים שפחות קריטיים לאותו היום. כדי להצליח להמשיך וללמוד, חשוב לבנות שגרות וליישם אותן באופן עקבי ובכך לסגל הרגלי למידה והתפתחות. לדוגמה, אפשר להחליט על שעה קבועה בה ישלחו תכנים או לקבוע יום במהלך החודש שידוע כפחות עמוס ולקיים בו פורמים ללמידת עמיתים. 

לחבר את התכנים אל השטח. התאמה בין התוכן לסביבת העבודה היומיומית היא מפתח להצלחת כל תוכנית פיתוח. כאשר המנהלים רואים את הרלוונטיות הישירה של מה שהם לומדים לתפקידם, המוטיבציה שלהם עולה והידע החדש הופך לכלי עבודה יומיומי ויישומיי. 

לעדכן את התכנים לעיתים תכופות – החיים שלנו דינאמיים והצרכים משתנים כל הזמן. גם התוכן שמונגש למנהלים חייב להיות מעודכן, חדשני, רלוונטי ולתת ערך לדילמות והאתגרים החדשים איתם מתמודדים.   

אלו רק כמה מהעקרונות שאנחנו התבססנו עליהם כשפיתחנו את snack, פלטפורמת התוכן הדיגיטלית שלנו למנהלים. כאן תוכלו לקרוא עליה עוד.  

Ray A. Smith April 5, 2023 | A Boss’s Guide to Leading Through Uncertain Times* 

LONDON, U.K., September 18, 2019 | Mary Baker** 

Gartner Says 45% of Managers Lack Confidence To Help Employees Develop the Skills They Need Today*** 

Explore more

Podcast

עולים למרפסת – פרק ראשון "מעבר משרדים"

ברוכים הבאים לפרק הראשון של  "עולים למרפסת" – פודקאסט למנהלים ומנהלות מנקודת מבט אחרת – מבית לוטם!  בפרק הזה נעסוק באחד האתגרים הכי מורכבים של ארגונים – מעבר משרדים, מנקודת המבט האנושית והארגונית. מוזמנים להאזין >

רוצה לקרוא
Webinar

איך מנהלים ריבוי שינויים מבלי לאבד כיוון

איך ליצור יכולת שינוי מתמשכת בארגון כך שיהיה מסוגל להתמודד באופן אפקטיבי עם המציאות המשתנה ועם שינויים רבים במקביל באופן עקבי ואפקטיבי

רוצה לקרוא
Blog

מה נשתנה השנה הזאת מכל השנים? ארבע קושיות ארגוניות

הערך האנושי הייחודי שלנו, לדעתי, הוא היכולת להבין ולהתאים את עצמנו להקשר הארגוני, לתרבות המקומית ולצרכים האישיים של כל אדם או קבוצה. כל זאת, תוך רתימת הטכנולוגיה וכלי ה-AI השונים – לשירותנו

רוצה לקרוא

תפריט נגישות