נעם מלוטם

אענה לך בהקדם האפשרי

11:51 PM

היי, אני נעם מלוטם. איך אפשר לעזור לך?

Chat






name

email/phone

message


חזרה

אז קורונה. קורונה בארגונים. אז מה קורונה אצלכם?

אין רובד בו לא אותגרנו על ידו: ללמוד ולעבוד אחרת, מהבית, מרחוק, מבוזר, במוד וירטואלי.  לתקשר אחרת, לנהל שונה, למדוד תפוקות אחרת ולייצר מוטיבציה ו-engagement בדרכים שונות ממה שהורגלנו עד היום.

מה זה אומר להיות ארגון שעובר לעבוד Newnormal ? האם זה פשוט לעשות את אותו הדבר רק מרחוק? האם עובד שעובר לעבוד מהבית ימשיך לתפקד באותה רמת פרודוקטיביות, מחויבות וחדשנות לאורך זמן? איך מתכננים קדימה? איך מגשרים על הפער בין כח האדם הנדרש לקיים? כיצד מלמדים וכיצד קולטים עובדים חדשים?

העדויות מהשטח מראות כי בחודשים הראשונים (מרץ-יוני) רמת האפקטיביות של עובדים כמעט ולא נפגעה– הסגר, החששות ואי הוודאות גרמו להירתמות והתגייסות גבוהה של העובדים והמנהלים. אך עם הזמן התמונה משתנה – ציפיות העובדים משתנות, האפקטיביות מושפעת, האמון מתערער, החדשנות יורדת והשחיקה עולה….

מהם התהליכים והשגרות שצריך לייצר עכשיו! כדי לתמוך בארגון ולאפשר לו להצליח לאורך זמן? לעיתים פתרונות חירום מיידים שיישמנו שירתו אותנו היטב בטווח הקצר אך יתגלו כפחות אפקטיביות בהמשך. עכשיו, חצי שנה בתוך הקורונה- האם ניתן להסתמך על ההתאמות שביצענו גם בריצה למרחקים ארוכים?

SMART ORGANIZATION  הוא מסגרת התייחסות המכילה את מכלול הזירות בהן על הארגון לבצע את ההתאמות הדרושות.

מסגרת ה SMART ORGANIZATION מסמנת 3 שטחות השפעה :

אנשים.

תהליכים.

תשתיות.

ובשטחות אלו- מה השתנה? הכל.

ארגון או גוף מש"א יכול לבצע מיפוי עצמי של כל רכיב (באמצעות שאלון) לקבל תמונה של מידת הבשלות שלו בכל אחד מהמיקודים ולסמן לעצמו במה צריך/כדאי/אפשר להתמקד בעת הזאת.

האם ציידנו את המנהלים שלנו בידע והכלים הדרושים להם כדי לנהל מרחוק? 
האם הסברנו והטמענו כלים למדידת אפקטיביות של עבודה מרחוק?
האם לימדנו את המנהלים כיצד הם יכולים בעיקר בתקופה זאת לשמור על רמת מחוברות גבוהה?
האם סיפקנו להם דאטה מותאם עם סקרי ENGAGEMENT ככלי ניהולי?
האם הכשרנו אוכלוסיות מאותגרות טכנולוגית כדי לאפשר להם להתמודד עם המציאות החדשה?
האם בנינו תהליך לשימור חדשנות ויזמות עובדים בתנאים של ביזור וניהול מרחוק?
האם התאמנו את תהליכי מש"א לעבודה מרחוק – תהליכי גיוס ,תהליכי קליטה (Onboarding), תהליכי הכשרה

אנו מזמינים אתכם לראות כיצד הארגון שלכם יכול להיות  SMART וכיצד מייצרים עבודה היברידית אפקטיבית.

נטע רביד גולן – יועצת ארגונית, מנהלת פרופסיית מש"א בלוטם | netar@lotem.co.il
נטע ליימן – מנהלת תחום היעוץ בלוטם סנסינג. | netal@lotemsensing.com

Explore more

Webinar

בחסות הערפל

הרצון והצורך לחזור לחיים, לשגרה ולהמשכיות עסקית אחרי ה-7.10, הכרחיים לבניית החוסן והעתיד שלנו. המציאות רחוקה מלהיות נורמלית או שגרתית, אבל בפן העסקי/ארגוני, החיים ממשיכים כסדרם. האמנם?

רוצה לקרוא
Blog

פיתוח תוצרי למידה בקליק

תקופה של אי ודאות עסקית מחייבת להתנהלות תקציבית שמרנית. בחלק מהארגונים, תקציבי מחלקות ההדרכה ומחלקות מטה אחרות התכווצו. כתוצאה מכך אי אפשר להשקיע את אותם משאבים בפיתוח של תוצרי למידה. לצד זאת, שינויים תכופים במדיניות לצד קליטת עובדים או הסבת עובדים בין תפקידים דורשת לפתח חומרים בקצב מהיר יותר כדי לתמוך בכשירות הצוותים.

רוצה לקרוא
Blog

הקמת פורום מובילי למידה פנים ארגוני ב-4 צעדים

זה לא סוד שמחלקות הלמידה נדרשות לעמוד במשימות שלהן באופן יצירתי בתקציבים שצומצמו. הצרכים של העובדים לעולם אינם מצטמצמים, לעיתים הם נשארים זהים ובמרבית המקרים הולכים וגדלים. בואו נודה על האמת, עד שהצלחנו להגדיל תקציבים ולהגדיל את תכולות הלמידה בארגון, אנחנו לא רוצים שייקחו לנו אותם או חלילה להרגיל את העובדים לקבל פחות. היינו רוצים להמשיך לתת שירות טוב לארגון ולמצות את היכולות שלנו בפתרונות למידה נחוצים ונותני ערך. מה אפשר לעשות?

רוצה לקרוא

תפריט נגישות