נעם מלוטם

אענה לך בהקדם האפשרי

07:57 PM

היי, אני נעם מלוטם. איך אפשר לעזור לך?

Chat






name

email/phone

message


חזרה

מה כואב לך ארגון היברידי?

להפוך לארגון היברידי המשלב עבודה מרחוק זה מחויב, זה עכשווי, זה משהו ששאפנו להגיע אליו.. אבל להפוך לכזה, זה הרבה יותר מרק לאפשר לעובדים לעבוד חלק מהימים מהבית ולהיפגש איתם בזום.
זה מכלול שלם של מימדים, שינויים ומורכבויות שכדאי ואפשר לנהל.

כואב… באנשים:

מורכב למדוד תפוקות – לא ברור האם התפוקות יורדות (כנראה שלא ממש) והאם זו מוטרדות מנהלים או בעיה אמיתית? איך מודדים תפוקות מרחוק ואיך מנהלים שגרת יעדים מרחוק?

  • מחוברות ולכידות ארגונית– איך מחברים את האנשים לצוות שלהם? איך מייצרים עזרה הדדית? איך מצמצמים את הפגיעה בחיבור לארגון?
  • מאבדים את ה WLB –אין יותר את ה "להגיע הביתה" ולהפריד בין עבודה לשעות בית. שעות העבודה מתארכות ומתערבבות. מחקר של מיקרוסופט הראה עלייה של יותר מ 50% עליה במספר ההודעות בין עובדים בין השעות 18:00 ל-24:00 – כלומר, בעקבות המצב נוצרה מעין “משמרת לילה” מאולתרת של עובדים, הבוחרים להשלים את המטלות שלהם בשעות הערב. זה אמנם מאפשר גמישות מחד אך משבש מאד את האיזון מאידך.
  • שחיקה, עייפות – האנרגיה של האנשים שלנו יורדת, הזום פטיג, נפילות המתח, עובדים רבים חווים ירידה אנרגטית כשעובדים לבד.. מה עושים עם זה?
  • חדשנות – בתקופות משבר ובתהליכי שינוי – אנשים מתרכזים בקונקרטי, במה שחייבים לעשות. חדשנות בארגונים, לעומת זאת, נוצרת מחיבור בין האנשים, מהאופציה לחשוב מעבר, ביחד, מפינות הקפה, ממפגשים ייעודיים ולכן ארגונים רבים חווים לאחרונה ירידה ברעיונות וביזמות.

כואב… בארגון:

  • מוגנות ובריאות – איך שומרים על העובדים שלנו?האם אנחנו מחמירים יותר מהנחיות התו הסגול? ומה המודל ההיברידי הנכון לנו – האם נכון שכולם יעבדו מרחוק כל השבוע או חלק מהשבוע? האם ימים קבועים לכולם או קבועים פר עובד? האם יום אחד קבוע זה מספיק? איך להתייחס לשעות נוספות ואיך לבנות מדיניות שתומכת בזה?
  • תפעול ונדל"ן – איך כל זה זה משפיע על תכנון החדרים? על התפעול, מזכירות? חניות? איך ממנפים את החיסכון הזה בעלויות?
  • תקשורת – על איזה פלטפורמות אנחנו מתקשרים עם העובדים? יש לי עובדים עם/בלי מחשבים, מה עושים?
  • ניהול ידע – איך מנהלים את הידע הקיים והנוצר מרחוק? מה עושים עם סוגיות של אבטחת מידע?
  • מיקוד – איך מתכננים עכשיו קדימה כשאי הוודאות עצומה? איך מייצרים תוכניות עבודה? איך למקד את כולם בארגון לאותו כיוון?

 

זה אתגר, זו גם הזדמנויות ואפשר בהחלט לנהל את כל זה!

לקריאה נוספת ולהתאמת פתרונות 'לכאבים' של הארגון שלכם – דברו איתנו.

נטע רביד גולן, 0528692440, netar@lotem.co.il
נטע ליימן, 054-4340944, netal@lotemsensing.com

Explore more

Webinar

בחסות הערפל

הרצון והצורך לחזור לחיים, לשגרה ולהמשכיות עסקית אחרי ה-7.10, הכרחיים לבניית החוסן והעתיד שלנו. המציאות רחוקה מלהיות נורמלית או שגרתית, אבל בפן העסקי/ארגוני, החיים ממשיכים כסדרם. האמנם?

רוצה לקרוא
Blog

פיתוח תוצרי למידה בקליק

תקופה של אי ודאות עסקית מחייבת להתנהלות תקציבית שמרנית. בחלק מהארגונים, תקציבי מחלקות ההדרכה ומחלקות מטה אחרות התכווצו. כתוצאה מכך אי אפשר להשקיע את אותם משאבים בפיתוח של תוצרי למידה. לצד זאת, שינויים תכופים במדיניות לצד קליטת עובדים או הסבת עובדים בין תפקידים דורשת לפתח חומרים בקצב מהיר יותר כדי לתמוך בכשירות הצוותים.

רוצה לקרוא
Blog

הקמת פורום מובילי למידה פנים ארגוני ב-4 צעדים

זה לא סוד שמחלקות הלמידה נדרשות לעמוד במשימות שלהן באופן יצירתי בתקציבים שצומצמו. הצרכים של העובדים לעולם אינם מצטמצמים, לעיתים הם נשארים זהים ובמרבית המקרים הולכים וגדלים. בואו נודה על האמת, עד שהצלחנו להגדיל תקציבים ולהגדיל את תכולות הלמידה בארגון, אנחנו לא רוצים שייקחו לנו אותם או חלילה להרגיל את העובדים לקבל פחות. היינו רוצים להמשיך לתת שירות טוב לארגון ולמצות את היכולות שלנו בפתרונות למידה נחוצים ונותני ערך. מה אפשר לעשות?

רוצה לקרוא

תפריט נגישות