נעם מלוטם

אענה לך בהקדם האפשרי

08:36 AM

היי, אני נעם מלוטם. איך אפשר לעזור לך?

Chat






name

email/phone

message


חזרה

והמנהל הטוב לשנת 2021 הוא….

כשחברת גאלופ מפרסמת מי המנהל הנבחר לשנת 2021, אנחנו סקרנים!
וכמובן לומדים ומעבירים את זה הלאה.

בין פירוט ההישגים של המנהל הנבחר, Julio Lopez מחברת The Palace Group, ל'אני מאמין' שלו, תפס אותנו במיוחד התיאור של הצוות שלו:
"אלוף שמנהיג מהלב. הוא בונה מערכות יחסים קרובות עם העובדים, מבליט את מה שמייחד אותם וקריטי להצלחת הצוות. הוא מקיים עם האנשים שלו שיחות שבועיות, אם לא יומיות, כדי באמת להבין מה עומד מאחורי ההצלחה שלהם ועל מנת למקסם את הכישרון שלהם."

אנחנו לא מופתעים.
במהלך השנתיים האחרונות, העבודה שלנו עם ארגונים בתחום הייעוצי-ניהולי ובתחום של סקרי מחוברות, העלתה את המגמה הזו באופן בלתי ניתן לערעור:
המשקל שנותנים עובדים ליחסי עבודה בכלל, ולשביעות הרצון מהמנהל הישיר בפרט, הולכת וגדלה על חשבון פרמטרים אחרים.
גושפנקא נוספת הייתה בסקר 2021 של CofaceBDI ומגזין TheMarker:
במשך שנים, כשהעובדים התבקשו לדרג מה חשוב להם יותר במקום עבודתם, התחרו ביניהם שני שיקולים מרכזיים: תנאי השכר ואיכות יחסי העבודה.
השנה הפרמטר שדורג במקום הראשון היה 'שביעות רצון מהמנהל הישיר'.

מה אתם יכולים לעשות עם זה?

חיזוק מערכות יחסים עם עובדים בשגרת הניהול:
עיגון שיחות אחד-על-אחד כחלק מהשגרה הניהולית, אינו מותרות במיוחד בעולם העבודה ההיברידי. הנחו את המנהלים בארגון לקיים שיחות אישיות לפחות אחת לשבועיים עם העובדים שלהם.הראו להם כיצד יצירת מערכות יחסים קרובות, תעזור להם כמנהלים להגיע ליעדים שלהם.
תנו להם כלים פרקטיים שיסייעו להם בכך כמו למשל: תאריכי ימי הולדת של העובדים וברכה אישית שיוצאת מהמנהל, פרויקטים משותפים של מנהל-עובד, הבלטת כישורים מיוחדים בצוות ועוד.

סקר פולס:
סקר מהיר של 5-15 שאלות שיתמקדו בשאלות הקשורות לחוויית העבודה עם  המנהל הישיר. הסקר נותן הזדמנות לעובדים לשפר את הקשר עם המנהלים בלי להיכנס לשיחות מאתגרות. עבור המנהלים זוהי מתנה – הם מקבלים תמונת מצב על איך העובדים שלהם חווים אותם, מה הן החוזקות שלהם ומה הם יכולים לעשות אחרת. סקר כזה יוכל לסייע למנהלים לזהות את נקודות החולשה והחוזקות שלהם במערכות היחסים עם העובדים בצוות שלהם. הוא יעזור להנהלת הארגון למפות ולסמן מוקדים הדורשים תשומת לב, פעולות שצריך לנקוט ומיקוד יעדים לקראת 2022.
נוכל לסייע לכם בחשיבה על ניסוח השאלות, תקשורים בארגון, ניתוח הסקר ליווי והנגשת הממצאים למנהלים עם פעולות מיידיות שניתן לנקוט.

למידה מתמשכת:
התחלנו עם חוליו ונסיים עם חוליו (Julio Lopez ) – כשהוצע לו תפקיד ניהולי הוא הבין שהוא צריך ללמוד:
"Just give me six months to train myself and get training from you".
ניהול הוא מקצוע הדורש הכשרה ולמידה מתמדת של תפיסות ומיומנויות כגון: מנהיגות משרתת, growth mindset, ניהול לפי חוזקות, בניית צוות מנצח,
ניהול בגישה חונכת, יצירת שותפויות ועוד. התכנים הללו יכולים להיות חלק מתכנית תהליכית, או כניתנים ב"מנות קטנות" כמו סדנאות רענון או וובינרים.

רוצים להמשיך מכאן? דברו איתנו
lotem@lotem.co.il

The Gallup Exceptional Workplace Awards: 2021 Manager of the Year

סקר CofaceBDI ומגזין TheMarker

Explore more

Webinar

בחסות הערפל

הרצון והצורך לחזור לחיים, לשגרה ולהמשכיות עסקית אחרי ה-7.10, הכרחיים לבניית החוסן והעתיד שלנו. המציאות רחוקה מלהיות נורמלית או שגרתית, אבל בפן העסקי/ארגוני, החיים ממשיכים כסדרם. האמנם?

רוצה לקרוא
Blog

פיתוח תוצרי למידה בקליק

תקופה של אי ודאות עסקית מחייבת להתנהלות תקציבית שמרנית. בחלק מהארגונים, תקציבי מחלקות ההדרכה ומחלקות מטה אחרות התכווצו. כתוצאה מכך אי אפשר להשקיע את אותם משאבים בפיתוח של תוצרי למידה. לצד זאת, שינויים תכופים במדיניות לצד קליטת עובדים או הסבת עובדים בין תפקידים דורשת לפתח חומרים בקצב מהיר יותר כדי לתמוך בכשירות הצוותים.

רוצה לקרוא
Blog

הקמת פורום מובילי למידה פנים ארגוני ב-4 צעדים

זה לא סוד שמחלקות הלמידה נדרשות לעמוד במשימות שלהן באופן יצירתי בתקציבים שצומצמו. הצרכים של העובדים לעולם אינם מצטמצמים, לעיתים הם נשארים זהים ובמרבית המקרים הולכים וגדלים. בואו נודה על האמת, עד שהצלחנו להגדיל תקציבים ולהגדיל את תכולות הלמידה בארגון, אנחנו לא רוצים שייקחו לנו אותם או חלילה להרגיל את העובדים לקבל פחות. היינו רוצים להמשיך לתת שירות טוב לארגון ולמצות את היכולות שלנו בפתרונות למידה נחוצים ונותני ערך. מה אפשר לעשות?

רוצה לקרוא

תפריט נגישות