נעם מלוטם

אענה לך בהקדם האפשרי

05:26 PM

היי, אני נעם מלוטם. איך אפשר לעזור לך?

Chat






name

email/phone

message


חזרה

והמנהל הטוב לשנת 2021 הוא….

כשחברת גאלופ מפרסמת מי המנהל הנבחר לשנת 2021, אנחנו סקרנים!
וכמובן לומדים ומעבירים את זה הלאה.

בין פירוט ההישגים של המנהל הנבחר, Julio Lopez מחברת The Palace Group, ל'אני מאמין' שלו, תפס אותנו במיוחד התיאור של הצוות שלו:
"אלוף שמנהיג מהלב. הוא בונה מערכות יחסים קרובות עם העובדים, מבליט את מה שמייחד אותם וקריטי להצלחת הצוות. הוא מקיים עם האנשים שלו שיחות שבועיות, אם לא יומיות, כדי באמת להבין מה עומד מאחורי ההצלחה שלהם ועל מנת למקסם את הכישרון שלהם."

אנחנו לא מופתעים.
במהלך השנתיים האחרונות, העבודה שלנו עם ארגונים בתחום הייעוצי-ניהולי ובתחום של סקרי מחוברות, העלתה את המגמה הזו באופן בלתי ניתן לערעור:
המשקל שנותנים עובדים ליחסי עבודה בכלל, ולשביעות הרצון מהמנהל הישיר בפרט, הולכת וגדלה על חשבון פרמטרים אחרים.
גושפנקא נוספת הייתה בסקר 2021 של CofaceBDI ומגזין TheMarker:
במשך שנים, כשהעובדים התבקשו לדרג מה חשוב להם יותר במקום עבודתם, התחרו ביניהם שני שיקולים מרכזיים: תנאי השכר ואיכות יחסי העבודה.
השנה הפרמטר שדורג במקום הראשון היה 'שביעות רצון מהמנהל הישיר'.

מה אתם יכולים לעשות עם זה?

חיזוק מערכות יחסים עם עובדים בשגרת הניהול:
עיגון שיחות אחד-על-אחד כחלק מהשגרה הניהולית, אינו מותרות במיוחד בעולם העבודה ההיברידי. הנחו את המנהלים בארגון לקיים שיחות אישיות לפחות אחת לשבועיים עם העובדים שלהם.הראו להם כיצד יצירת מערכות יחסים קרובות, תעזור להם כמנהלים להגיע ליעדים שלהם.
תנו להם כלים פרקטיים שיסייעו להם בכך כמו למשל: תאריכי ימי הולדת של העובדים וברכה אישית שיוצאת מהמנהל, פרויקטים משותפים של מנהל-עובד, הבלטת כישורים מיוחדים בצוות ועוד.

סקר פולס:
סקר מהיר של 5-15 שאלות שיתמקדו בשאלות הקשורות לחוויית העבודה עם  המנהל הישיר. הסקר נותן הזדמנות לעובדים לשפר את הקשר עם המנהלים בלי להיכנס לשיחות מאתגרות. עבור המנהלים זוהי מתנה – הם מקבלים תמונת מצב על איך העובדים שלהם חווים אותם, מה הן החוזקות שלהם ומה הם יכולים לעשות אחרת. סקר כזה יוכל לסייע למנהלים לזהות את נקודות החולשה והחוזקות שלהם במערכות היחסים עם העובדים בצוות שלהם. הוא יעזור להנהלת הארגון למפות ולסמן מוקדים הדורשים תשומת לב, פעולות שצריך לנקוט ומיקוד יעדים לקראת 2022.
נוכל לסייע לכם בחשיבה על ניסוח השאלות, תקשורים בארגון, ניתוח הסקר ליווי והנגשת הממצאים למנהלים עם פעולות מיידיות שניתן לנקוט.

למידה מתמשכת:
התחלנו עם חוליו ונסיים עם חוליו (Julio Lopez ) – כשהוצע לו תפקיד ניהולי הוא הבין שהוא צריך ללמוד:
"Just give me six months to train myself and get training from you".
ניהול הוא מקצוע הדורש הכשרה ולמידה מתמדת של תפיסות ומיומנויות כגון: מנהיגות משרתת, growth mindset, ניהול לפי חוזקות, בניית צוות מנצח,
ניהול בגישה חונכת, יצירת שותפויות ועוד. התכנים הללו יכולים להיות חלק מתכנית תהליכית, או כניתנים ב"מנות קטנות" כמו סדנאות רענון או וובינרים.

רוצים להמשיך מכאן? דברו איתנו
lotem@lotem.co.il

The Gallup Exceptional Workplace Awards: 2021 Manager of the Year

סקר CofaceBDI ומגזין TheMarker

Explore more

Blog

כיווני פעולה לצוותי משאבי אנוש בזמן מלחמה

בעת המורכבת הזו ליחידות משאבי אנוש תפקיד מכריע בתמיכה בארגון, במנהלים ובעובדים. המשימות המרכזיות – מתן כלים להנהלה ומנהלים לניהול בחירום, שמירה על רציפות תפקודית וניהול סיכונים, מתן מענים לעובדים וקידום מהלכים ארגוניים שמייצרים "מרחב מוגן"

רוצה לקרוא
Blog

לנהל (שוב) בזמן מלחמה

במצבי קיצון, אנשים חווים חרדה, בלבול, חוסר ודאות וחוסר אונים. המנהלות והמנהלים הופכים – עוד יותר מהרגיל – לדמויות עוגן. מנהיגות במצבי חירום משמעה: להיות גשר. למה גשר? כי הוא מספק שני צרכים קריטיים: 1. ביטחון – תחושת תמיכה, מקום אנושי בטוח. 2. המשכיות – שמירה על יציבות, תקווה ותנועה קדימה.

רוצה לקרוא
Webinar

מקשיבים 2025 – סקר מחוברות עובדים בעין הסערה

2025 היא שנה סוערת. אותותיה ניכרים בחווית העובדים והעובדות ובמדדי המחוברות הארגונית. אין ספק כי גובר הצורך להקשיב לאנשים בארגון ולתת כלים אפקטיביים למנהלים ומנהלות להפיק תובנות וליישמן.

רוצה לקרוא

תפריט נגישות