נעם מלוטם

אענה לך בהקדם האפשרי

07:25 PM

היי, אני נעם מלוטם. איך אפשר לעזור לך?

Chat






name

email/phone

message


חזרה

מ-למידה ל-מדליה

אולימפיאדת פריז מספקת לנו רגעי שיא ושיעורים למכביר. הנה אחד מהם, בשלושה חלקים ושלוש תמונות:

ארמנד (מונדו) דופלנטיס, שבלי להפריז הוא סוג של מוצרט רק בקפיצה במוט, ניסה לשבור את שיא העולם ולקפוץ לגובה של 6.25 מטר (שגם עם עזרה של מוט מדובר בגובה די גבוה – זה בערך בניין של 2.5 קומות או למי שיותר נוח תדמיינו 6.5 עיזים שעומדות אחת על השנייה ועכשיו לקפוץ מעליהן). בניסיון הראשון הוא מפיל את הרף עם הרגל, בניסיון השני גם, ואז הוא נראה ככה:

ואחרי הרגע הזה, הוא מבין שזה בדיוק הזמן ללמידה – הוא ניגש בריצה קלה אל ההורים המאמנים שלו שנמצאים בשורה הראשונה וצופה יחד איתם באייפד בקפיצה השנייה שלו.

הוא מבין כמה דברים, משנה משהו ואז בקפיצה השלישית עובר מעל כל העיזים. קובע שיא עולם חדש וסוגר בשביל כולנו את הפינה למה חשוב להשקיע בלמידה, לא כשיהיה זמן/פנאי, אולי בערב, אולי מחר, אולי בשבוע הבא…
למידה עכשיו וכחלק מהמשימה!

Explore more

Blog

הנגשת תוכן ניהולי עדכני

 70% מהעובדים מעידים שהרווחה הנפשית שלהם מושפעת מתפקוד המנהל שלהם (במידה זהה לאופן בו היא מושפעת מבני ובנות הזוג שלהם).*  נתון מעניין אך קצת מדאיג לאור הנתון הבא: כמעט מחצית מהמנהלים מעידים שהם מרגישים שאין להם את הכלים הדרושים להם על מנת לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר.**  אחת הדרכים להתמודד עם אתגרים אלו בקרב גופי […]

רוצה לקרוא
Blog

כלי AI לקידום תהליכי למידה

אחד מתפקידי גוף הלמידה אשר תופס את עצמו כ- Enabler הוא לאתר ולהנגיש לארגון כלים ראויים שיאפשרו ליחידות העסקיות לבצע, לנהל, לשפר ולתעד את תהליכי הלמידה שלהן או לפתח לעצמן תוצרי למידה בסיסיים.  כלים כאלו כוללים מערכות ניהול למידה, כלים ליצירת תוכן דיגיטלי, תוכנות עריכת וידיאו (כולל סרטוני סמן ללמידת מערכת), מערכות לניהול ידע, כלים לעריכת […]

רוצה לקרוא
Blog

גוף הלמידה כמקדם תרבות למידה אישית 

השפעה על תרבות של ארגון, ובתוך כך על תרבות הלמידה הארגונית, היא עניין חמקמק שדורש זמן ותשומות ומושפע מהרבה גורמים. אחת הדרכים לעשות זאת היא בגישת Bottom up – מהפרט אל הארגון. 

רוצה לקרוא

תפריט נגישות