נעם מלוטם

אענה לך בהקדם האפשרי

03:23 PM

היי, אני נעם מלוטם. איך אפשר לעזור לך?

Chat






name

email/phone

message


חזרה

עולים למרפסת – פרק ראשון "יותר מכתובת: כך תהפכו מעבר משרדים להזדמנות ארגונית"

ברוכים הבאים לפרק הראשון של  "עולים למרפסת" – פודקאסט למנהלים ומנהלות מנקודת מבט אחרת – מבית לוטם!

 בפרק הזה נעסוק באחד האתגרים הכי מורכבים של ארגונים – מעבר משרדים, מנקודת המבט האנושית והארגונית.

איך יוצרים רציפות תפקודית, ביטחון וחיבור למרחב חדש ?
איתנו היום: נטע רביד גולן יועצת ושותפה בלוטם,  וגליה רפפורט מנהלת משאבי אנוש של חברת צ'מפיון מוטורוס.

בשיחה על שינוי, תרבות והזדמנויות.

להאזנה >>

בלוג הפודקאסט – יותר מכתובת: כך תהפכו מעבר משרדים להזדמנות ארגונית

מעבר משרדים כבר מזמן לא מסתכם בלוגיסטיקה, זהו תהליך מורכב שנוגע בשורשי התרבות הארגונית ומשפיע עמוקות על חוויית העובד. בפודקאסט "עולים למרפסת" מבית לוטם, סמדר ארבל מארחת את נטע רביד גולן וגליה רפפורט, כדי לפצח את הסוד מאחורי מעברי משרדים מוצלחים. הדיון העשיר הזה חשף תובנות חשובות על החשיבות של ההיבט האנושי בתהליך.

גליה רפפורט, מנהלת משאבי האנוש של חברת צ'מפיון, שיתפה כיצד הם ראו במעבר הזדמנות לשקף את זהות החברה שלהם. במקום להתמקד רק בהעברת חפצים וציוד, הם שמו את האנשים במרכז. הם שאלו את עצמם איך המרחב החדש יכול לשרת בצורה הטובה ביותר את הערכים והמטרות של הארגון, ואיך ליצור סביבה שהעובדים ירצו להגיע אליה. נטע רביד גולן, שותפה ויועצת בלוטם, חיזקה את התפיסה הזו והדגישה שמעבר משרדים הוא שינוי עמוק של הרגלים ושגרות. זהו אתגר ניהולי לא פשוט, שכן הוא כרוך בהתמודדות עם אי ודאות, חששות ואפילו התנגדויות מצד העובדים ויחד עם זאת, טומן בחובו הזדמנויות גדולות לארגון ואנשיו.

אז מהו הסוד למעבר משרדים מוצלח? התשובה טמונה בתכנון אסטרטגי ובשיתוף העובדים בתהליך. צ'מפיון, למשל, השקיעה בסקר תחבורה מקיף כדי לבחור את המיקום האידיאלי למשרדים החדשים, מתוך מחשבה על נוחות העובדים. מעבר לכך, הם הבינו את הערך בשיתוף העובדים בקבלת החלטות. הם אפשרו לעובדים לבחור את הריהוט והאביזרים האישיים שלהם במשרד החדש, מה שתרם לתחושת שייכות ומעורבות גבוהה.

תקשורת אפקטיבית היא מרכיב קריטי נוסף. הפודקאסט הדגיש את החשיבות של תקשורת שוטפת עם העובדים, גם כשאין את כל התשובות. שמירה על שקיפות ומתן מידע קבוע מסייעים להפחית חרדה וליצור תחושת וודאות בקרב העובדים. בנוסף, יש להכין את המנהלים לתפקיד המפתח שלהם בהובלת השינוי, ולצייד אותם בכלים לתמיכה בעובדים שלהם.

אבל מעל הכל, מעבר משרדים מוצלח חייב להתמקד בחוויית העובד. זה אומר להתייחס לצרכים הפיזיים והרגשיים של העובדים, ליצור מרחבים משותפים שמעודדים שיתוף פעולה וחדשנות, ולטפח תרבות ארגונית חיובית. לוטם וצ'מפיון פיתחו "תוכנית עבודה" מפורטת כדי להבטיח שחוויית העובד תהיה בראש סדר העדיפויות לאורך כל התהליך.

חשוב לזכור שהמסע לא מסתיים ביום המעבר. ארגונים צריכים להמשיך ולשאוף לשיפור מתמיד על ידי איסוף משוב מהעובדים, פתרון בעיות שצצות, ויצירת הזדמנויות לחיזוק הקשרים החברתיים בתוך הארגון.

לסיכום, מעבר משרדים הוא הרבה יותר משינוי כתובת. זהו תהליך עוצמתי שיכול להניע צמיחה ארגונית, לחזק את התרבות ולשפר את חוויית העובד – אם רק נזכור לשים את האנשים במרכז.

לפרק הבא >

לפרטים נוספים > netar@lotem.co.il

Explore more

Blog

"שחיקת חמלה" בעיצומה של הסערה: איך לשמור על בריאותם הנפשית של העובדים ושלכם?

כעת, אחרי תקופה ארוכה של "מוד מלחמה", אנחנו מזהים תופעה מדאיגה: פחות קשב, פחות פניות ופחות משאבים מופנים לבריאות הנפשית של העובדים. נדמה שנוצרה מעין שחיקה מתמשכת, גם בקרב מי שמופקד על הטיפול בנושא – אנשי משאבי אנוש ומנהלים. השאלה המתבקשת היא: כמה הארגון שלכם עוסק היום בבריאות הנפשית של העובדים?

רוצה לקרוא
Blog

כיווני פעולה לצוותי משאבי אנוש בזמן מלחמה

בעת המורכבת הזו ליחידות משאבי אנוש תפקיד מכריע בתמיכה בארגון, במנהלים ובעובדים. המשימות המרכזיות – מתן כלים להנהלה ומנהלים לניהול בחירום, שמירה על רציפות תפקודית וניהול סיכונים, מתן מענים לעובדים וקידום מהלכים ארגוניים שמייצרים "מרחב מוגן"

רוצה לקרוא
Blog

לנהל (שוב) בזמן מלחמה

במצבי קיצון, אנשים חווים חרדה, בלבול, חוסר ודאות וחוסר אונים. המנהלות והמנהלים הופכים – עוד יותר מהרגיל – לדמויות עוגן. מנהיגות במצבי חירום משמעה: להיות גשר. למה גשר? כי הוא מספק שני צרכים קריטיים: 1. ביטחון – תחושת תמיכה, מקום אנושי בטוח. 2. המשכיות – שמירה על יציבות, תקווה ותנועה קדימה.

רוצה לקרוא

תפריט נגישות