נעם מלוטם

אענה לך בהקדם האפשרי

12:27 AM

היי, אני נעם מלוטם. איך אפשר לעזור לך?

Chat






name

email/phone

message


חזרה

Gen Z, am I ready?

יוצאת מהרצאה של חברתBridgeworks  המתמחה בחקר הדורות והמשמעויות על העולם הארגוני.
מבינה ש… The Z are coming ושלא עצרתי לחשוב על זה.
יש פה בני 20 ומשהו, עם מאפיינים דוריים אחרים.
הנה כמה מילים שבולטות כשמאפיינים אותם:

 Efficiency
בדומה לדור ה X שרוצים יעילות בעבודה ובכלל, גם דור ה Z מצפים לזה אבל גם מעלים את הרף… דוגמה מעולה היא באתר של Kayak  בפניה לקהל המועמדים שלהם הם דואגים להדגיש, "אצלנו, אין פגישות מטומטמות" "no stupid meetings"

Skepticism
בדומה לדור המילניאלס הסקפטיות עדיין כאן כשחוקרים את דור ה X,

Immediate
בעידן שהכל ב Google, כנראה שגם בארגון, דור Z לא ממש יחכה למישהו ויצפה למיידיות במענה הארגוני (הכל On demand).
הכל יצטרך להיות קטן וקצר, גם למידה ארגונית ב Bits & Bites (אפילו יותר מהיום).
הבשורה הטובה היא ,שהאינפורמציה נגישה אבל האם היא אמינה? דור Z מחפשים מקורות אמינים וכאן המקום של אנשי המקצוע מתחזק ולא נעלם.

 

Virtual
סקייפ ודומיו הם החיים האמיתיים ושם כן מתרחשת תקשורת. רק צריך לעשות את זה נכון!

Hesitancy
המילה סיכון עולה שוב ושוב כשמתארים את דור Z, איך למזער ולהימנע מסיכון ואיך להמנע מכשלון.
דוגמה טובה לזה היא בכמות רישיונות הנהיגה וכרטיסי האשראי שהולכת ויורדת משמעותית עם כניסתם של דור Z לשוק. כי למה לקחת סיכון אם הטכנולוגיה מאפשרת לי לנסוע ב UBER או לשלם דרך הטלפון.

Multitasking
נראה שהיכולות משתכללות, אם אנחנו המילניאלס מפגינים יכולות מלוטיטסקינג מופלאות של עד 2 מסכים במקביל, נראה שדור Z כבר ממקבלים בין 5 מסכים… מרשים!

Lack of Confidence
מחפשים מדריך/מנטור כדי למזער את הסיכון לטעות, להבין מה מצופה ולהבין איך אפשר להצליח.
או כמו שנאמר באחד החלקים בהרצאה:
אם מנהל יגיד לעובד שלו "קפוץ!"
דור X יגיד- "כמה גבוה?"
דור Y ישאל "למה?"
ודור Z ישאל "איך?"

אז מה עושים עם זה?
מודעים ומכירים את הדור החדש ומאפייניו.
חושבים ומבינים איך זה הולך להשפיע על הארגון.
ומתחילים להיערך.

ָ*לירון דגן- מנהלת החטיבה הגלובלית

Explore more

Blog

שבועות של גמישות – ניהול אפקטיבי של עבודה היברידית

לממש את הפוטנציאל הגלום בעבודה היברידית? זה מתחיל ממודל העבודה, שיותאם באופן עמוק לארגון, לצרכי העובדים ולמטרות העסקיות, תוך שקיפות וגמישות

רוצה לקרוא
Blog

משיבולים להשפעה – המסע בדרך להיות מוביל.ת למידה

התוכנית שבנינו נועדה לגשר בדיוק על הפער הזה: בין להיות "עובד בתחום הלמידה" לבין להפוך למוביל למידה, בין להבין את העקרונות הבסיסיים של המקצוע לבין לתרגם אותם למציאות ארגונית

רוצה לקרוא
Blog

כלי חכם לרגעים מורכבים – מדידת חוסן ושחיקה כחלק מסקר מחוברות

זיהוי גורמי החוסן בארגון – אותם דברים שמגנים על העובדים מפני הלחץ והשחיקה קריטי על מנת שארגונים יוכלו להעצים, לחזק ולעשות בהם שימוש נכון כחלק מאסטרטגיה כוללת של רווחה וחוסן ארגוני.

רוצה לקרוא

תפריט נגישות