חזרה
איך ליצור יכולת שינוי מתמשכת בארגון כך שיהיה מסוגל להתמודד באופן אפקטיבי עם המציאות המשתנה ועם שינויים רבים במקביל באופן עקבי ואפקטיבי
הערך האנושי הייחודי שלנו, לדעתי, הוא היכולת להבין ולהתאים את עצמנו להקשר הארגוני, לתרבות המקומית ולצרכים האישיים של כל אדם או קבוצה. כל זאת, תוך רתימת הטכנולוגיה וכלי ה-AI השונים – לשירותנו
ארגונים רבים רצים מיד לחשיבה על המהלכים מגבירי האמון שכדאי להם ליזום, אך הצעד הראשון הוא למעשה הרבה יותר בסיסי- אנחנו קודם כל צריכים להימנע מפעולות שמפרות את האמון.
כמה שינויים חווינו לאחרונה? לא רק כמות, אלא גם עוצמה. מה הזמן הנכון לשינוי נוסף? ואולי אפשר לתעדף או לאחד שינויים כדי להקל על האנשים? איזו תמיכה ניתן לתת? הכשרות, התאמות, משאבים – כדי שאנשים לא ירגישו שהם לבד.
בצוותים המשותפים פיתחנו כלים, שיסייעו לצוותים הרפואיים, לעשות את עבודתם באופן רגיש ומודע טראומה: ליצור אמון וסביבה בטוחה ומרגיעה עבור המטופלים, לשקם את תחושת השליטה ולהעצים את התקווה. ומעבר לכך, לזהות את הרקע הרגשי לפנייה, לנרמל ולתקף את האתגרים, ואף לתת מענה ראשוני במסגרת הביקור, ובמידת הצורך, להפנות לשירותי בריאות הנפש, בצורה מדויקת יות
אופיר צ'רניאק, ראש תחום יעוץ מבוסס נתונים בלוטם, נכח בשבוע שעבר בהרצאות של שניים מהמומחים הגדולים בארץ ל- AI – פרופסור יואב שוהם (A21Labs) ומתי מריאנסקי ("עליית המכונות") וחזר עם 5 תובנות בהקשרי AI, אנשים וארגונים. (וגם חתונמי) 5 הערות על מצב ועתיד ה- AI בעקבות שתי הרצאות השבוע – של מתי מריאנסקי (עליית המכונות) […]
תפריט נגישות